Wpis z mikrobloga

@PakoThugLife:
Tak, to prawda.
Ja pamiętam sposób z F1 2017, ale powinno być uniwersalne.

Weź Hiszpanię i daj takie same bolidy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°), najlepiej Red Bulle z 2010 roku.
Ustaw taki poziom trudności, żeby po normalnym okrążeniu być na równi z kolegą. Nie, że jakieś mega ciśnięcie, śrubowanie, tylko, żebyś
@KOXsu: No właśnie to moja pierwsza przygoda z serią tych gier i ciężko o równe tempo w wyścigu jak przez cały wyścig się bronisz a żeby było ciekawiej to nie używam powtórek i przez to jeżdżę dość brzydko i agresywnie.

Co masz na myśli mówiąc że zbyt agresywnie? W takim razie nie powinno się walczyć o jak najlepsze miejsce na starcie wyścigu?

@revlayup: Teraz mam ustawione chyba na 40 procent
@PakoThugLife: Nie wiem ile grasz, ale jeśli przy 40% to obstawiam, że możesz robić szybki progres, więc jak pojedziesz 2 wyścigi to może się okazać, że trzeba będzie podwyższyć. Więc jeśli czujesz, że idzie za łatwo, to daj w górę i zobacz. To nawet między sesjami można robić. Ewentualnie częściej zrób szybki test w trybie GP i zobacz, jak ci idzie w porównaniu do kolegi.
@PakoThugLife: Też dopiero zacząłem przygodę z F1 i na 40% potrafiłem wygrać kwalifikacje wyjeżdżając kilka razy poza tor. Teraz ustawiłem na 65% i wydaje sie być spoko. Jeżdżę wiadomym amerykańskim zespołem i w kwalach zajmuje 6-8 miejsce a w wyścigach walczę o pozycje 6-10
@PakoThugLife: Poziom trudności w karierze możesz zmieniać miedzy weekendami a chyba również między sesjami, w momencie ładowania się sesji/toru tam gdzie masz przez chwilę tapetę z nazwą toru, państwem wyskakuje na parę sekund możliwość włączenia opcji, wtedy możesz zmieniać poziom si. Jeśli chodzi o agresywna jazdę to mimo wszystko gdy jedziesz np kwalifikacje na ultra softach i niskim paliwie to jedzie Ci się wygodniej więc pewnie pozwalasz sobie na agresywne branie