Wpis z mikrobloga

@Roni11: bo nie i tyle. Aliexpress im nie refunduje duzej czesci tych kosztów wiec myfriendy nie wysylaja przedmiotów jesli wartość sprzedaży jest dużo niższa niz by zakładał
zamówiłem 10 przedmiotów. 6 z nich obniżone mocno na kuponach nie wysłali.

600 zamówień xiaomi laser projector zostało anulowanych przez sklep XIAOMI na aliexpress.

to juz nawet nie tyczy sie małych sklepów. duzi sprzedawcy też #!$%@? ładnie w #!$%@?.

nie wiem jaki jest sens
  • Odpowiedz
@urban07: nie zrozumiałeś przesłania albo nie chcesz zrozumieć.
Więc napiszę tak, jeśli sprzedawca to wyśle, to będzie to ogromny sukces i zakończmy na tym.
  • Odpowiedz
@Shewie: No mi tak wysłali 5 kamerek Yi po $4 sztuka z 11.11, 3 już doszły. Telefon za $8 też przyszedł. No i pozostałe rzeczy z kuponem 50/100 na 11.11 też podochodzily
  • Odpowiedz
@Shewie: hej, napiszesz coś więcej o tych projektorach? Sam zamówiłem jak były po 3,5tyś i użyłem jakiegoś kuponu, ale chyba na 8USD tylko. Nie jest anulowane ale cały czas extendują czas wysyłki. Myślisz że jest szansa że to wyślą czy brać refunda i szukać czegoś innego (nawet w wyższej cenie)?
  • Odpowiedz
@donzol: @Roni11: @Shewie: kupiłem myszke i akumulatorki z wrześniowej akcji kuponowej i nie wysłali, ponowiłem zakup na 11.11 i liitokala nie wysłana a myszka poleciała na drugi koniec kraju i ważyła dziwnie mało, teraz kupiłem na Black Friday i czekam zeby wystawić "negatywa" bo kraj docelowy przesyłki to Rosja. Cwaniaki znów nie wyślą. Walic kupon, ale są sprzedawcy, którzy mają wiele kont na aliexpress i jedną zasadę: nie wysyłać
  • Odpowiedz
@widmo82: oczywiście. W pełni się z tobą zgadzam.
Wydaje mi się że Aliexpress refunduje określony % transakcji wiec sprzedawcy widząc np jaka jest kwota wplacona za przedmiot dokonują szybkiej matematyki czy im się opłaca. Potem robią absolutnie wszystko by uniknąć suspendu na koncie więc kombinują ile wlezie. Fejkowe numery przesyłek itd. tylko po to by kupić sobie czas. Ja mam taką przeprawę teraz z jednym ze sprzedawców. Poprzepadało mi mase okazji
  • Odpowiedz
@Shewie: sciema na czas często się udaje, kupujący zgapi terminy i dispute nie otworzy, sianko zostaje w Azji, dochodzi jeszcze wariant, debilnego supportu, ktory coraz czesciej jest nieprzewidywalny.
  • Odpowiedz
@widmo82: support na ali nie istnieje. od kilkudziesieciu minut próbuje sie dorwać do supportu i dostaje bounce od ich zrobotyzowanego bota
ktory nie daje mi mozliwosci skontaktowania sie z live agentem.
  • Odpowiedz
@danielator: przepadł mi twój komentarz. Xiaomi Store anulowło wszystkie zamówienia które miały iść do UK.
Wrzuciłem temat na peppera w uk i był dość popularny 11.11 potem po 2-3tygodniach zamówienia były zamykane, kontakt ze sprzedajacym NIE ISTNIEJE. Możesz do niego wysyłać maile ale i tak ci nie odpowie. Na początku coś sciemniali a potem już nic nie odpisywali.
Potem na Black Friday oferta wróciła ale droższa bez możliwosci wysylki do Europy.
  • Odpowiedz