Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Chłopak mi robi wyrzuty o to, że czasami mamy syf w kuchni. Nie krzyczy ani nie kloci sie, ale robi mi wyrzuty i mowi mi „ ze sie ode mnie oddala”. Uwazam, że to niesprawiedliwe, ale proszę o opinię z zewnątrz. Nie mamy obecnie żadnego podziału obowiązków w mieszkaniu, chociaż proponowałam mu, abyśmy ustalili grafik. Sytuacja naromiast wygląda tak: studiuję dziennie prawo i są to wymagające studia, bo czasami do jednego przedmiotu mam w sumie 1500 stron do przeczytania na egzamin. Nie uczę się cały czas, ale mam bardzo czasochłonne zainteresowania (lubię poczytać sobie coś z zakresu literatury pięknej) i mam też prawo do odpoczynku ( tym bardziej, że mam zaburzenia nerwicowe i lekką depresję). On pracuje i robi też czasami coś we własnym zakresie ( wtedy np. jest zajęty 2-3 tygodnie i to ja tylko i wyłącznie ogarniam jedzenie, a jak bylo trzeba, to przynioslam mu raz do pracy kanapki i przyniosłabym więcej razy, gdyby się nie uparł, że nie ma takiej potrzeb). Niepisany podział obowiązków wygląda tak: tylko ja zbieram, segreguje i piorę ciuchy i z reguły to ja robię zakupy spożywcze, chyba, że wybierzemy się gdzieś razem na jakieś większe zakupy. Czasami jak mi czegoś brakuje do obiadu, to proszę go, aby zrobił zakupy, jak będzie wracał z pracy. Ostatnio zaś byłam chora, więc to moj partner robil zakupy. Zdarzają się też inne wyjątkowe sytuacje, gdy wysyłam go do sklepu. Na początku to ja głównie gotowałam. Obecnie trochę to uległo zmianie i czasami poproszę go o zrobienie czegoś do jedzenia, gdy akurat jestem dłużej na uczelni. Zdarza się, że gotujemy czasami razem. Wtedy ja np. myję naczynia, a on obiera warzywa lub na odwrót. Czasami wspólnie w sobote postanawiamy, że posprzątamy mieszkanie w calosci( srednio raz na dwa tygodnie). To wszystko robimy wspólnie. Niektóre czynnosci wykonuje tylko jedna osoba: np. kuwetę kota sprząta moj partner, ale ja np. myję ubikację, więc to chyba nie jest niesprawiedliwe. Oprócz tego, to