Wpis z mikrobloga

dużo osób szuka informacji o gwarancji na bestcena, ja też szukałem i znaleźć nie mogłem, więc opiszę moje doświadczenie:

Realizacja gwarancji na zegarek Amazfit Stratos 2 (padła bateria).

W sklepie Xiaomi dosłownie mnie wyśmiano, kiedy zapytałem czy zrealizują gwarancję na sprzęt z bestcena. Dosłownie usłyszałem "jak chciałeś zapłacić (biedaku) dwie stówki mniej to teraz sie z nimi bujaj, nie zrealizujemy żadnej gwarancji, żegnam". Dodam, że rzeczywiście faktura wystawiona przez bestcena to nie "Faktura VAT" tylko poprostu "faktura" co chyba nie jest bez znaczenia.

Zgłosiłem reklamację do bestceny, za kilka godzin otrzymałem informację co mam dalej robić i jak zamówić kuriera na koszt sklepu.
Towar opisałem, wysłałem, po kilku dniach dostałem informację, że wysyłaja sprzęt do serwisu a rozpatrzenie może potrwać od 2 do 4 tygodni. Przez 5 tygodni sie nie odezwali, więc napisałem. Dopiero wtedy dostałem informację, że serwis stwierdził wadę fabryczną sprzętu i dali mi trzy opcje do wyboru - wymiana na inny sprzęt z ewentualną dopłatą do droższego, wymiana na nowy model lub zwrot gotówki.
Wybrałem zwrot kasy.

Także moje doświadczenie pozytywne, ale jeśli ktoś liczy na szybki serwis w Polsce i "gwarancję producenta" to przynajmniej w przypadku Xiaomi nie ma na co liczyć.

#bestcena #xiaomi #gwarancja #telefony #smartfon #sklepyinternetowe
  • 3