Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Drogie mirki piszę z nadzieją o jakieś słowa, które mnie jakoś ukierunkują, wesprą, wskażą jakąś furtkę. Otóż jestem studentem logistyki, niedługo będę bronił inżyniera i przez ten cały okres studiów nic nie robiłem. Logistyka mnie nie interesuje, ledwo przechodziłem kolejne lata, wiele przedmiotów teoretycznych przechodziłem w ostatnich terminach, ponieważ uważam, że większość z nich była absurdalna. Nie miałem pomysłu na co iść, ale jako świeżo upieczony maturzysta nie wiedziałem co chcę robić i stwierdziłem, że logistyka wydaję się być dość uniwersalnym kierunkiem, to też tak wybrałem. Teraz kończę 3,5 letnie studia inżynierskie i obawiam się, że nie chcę tego robić. W trakcie studiów zaciekawiły mnie przedmioty związane z planowaniem produkcji oraz statystyka i excel. Wiem, że chciałbym w przyszłości działać w tym. W trakcie studiów nic nie robiłem, żadnych kursów ani nic, w wakacje jeździłem do pracy do Niemiec na budowę żeby mieć pieniądze na cały okres studiów (wynajmowanie mieszkania, jedzenie hobby) i tak mi szło rok po roku. Planuję już dokończyć to 1,5 roku, żeby mieć tytuł magistra zaocznie, bo kiedyś może się przydać. W między czasie chcę pracować dziennie. Teraz zdaję sobie sprawę, ze nigdy nie będę kimś więcej niż przeciętniakiem i życie raczej przeżyje, aniżeli będę w nim uczestniczyć. Wciąż nie jestem jakiś wyjątkowo stary dlatego stwierdziłem, ze to może być mój ostatni ratunek na to, żeby jeszcze podjąć walkę z życiem. Jedyne na czym mi zależy w życiu to moja dziewczyna, której chciałbym zapewnić w miarę pewny i stabilny byt.
Praktyczne umiejętności:
- Angielski B2
- Niemiecki A2
- podstawy AutoCADa
- Średni+ poziom Excela i podstawy VBA
- Średnia znajomość programów symulacyjnych