Wpis z mikrobloga

@Trixie: W DTM ten model doprowadził Niemców z Mercem na czele do płaczu :) więc nie przesadzalbym ze zbyt wyolbrzymianymi mitami.

Jedyne grzechy to wariator, rdzewiejące podwozie i konektory. Wszystkiego bardzo łatwo da się uniknac / naprawić . Niemcy ze swoimi pękającymi glowicami, fotelami łamiącymi kregodslupy w VAGu, rdza zjadająca auta jeszcze na linii produkcyjnej aka okular / ford / skoda lub autami nie przechodzącymi testu losia mogą pomarzyć o takim
Pobierz ArpeggiaVibration - @Trixie: W DTM ten model doprowadził Niemców z Mercem na czele do...
źródło: comment_1AMLqAk3kX3eNq7D6RKfL3KlLLI4eeEV.jpg
@ArpeggiaVibration: BTW nie mowiac o wersji 155 Q4 będącą bliźniakiem kultowej Delty Integrale z tym samym napędem i silnikiem lub z Busso V6 - które jest jedną z najbardziej wytrzymałych i bezawaryjnych jednostek w historii motoryzacji. W tej ostatniej ludzie w UK zmieniali osprzęt na wyścigowy osiągając między 300 a 400 koni chociażby przez stosunkowo tani upgrade Autodelty i z taką mocą te auta miały często ponad 300 tys km w