Wpis z mikrobloga

@jalop: @krzychol66: porównuj lotnisko (których mamy sporo) do przełomowego portu, ja #!$%@?ę.

Przypomnę tylko, że Morawiecki w swoim planie nie był specjalnie przekonany do tego, ale zmienił zdanie (pewnie po tym jak Kaczafi w radiu powiedział, że w takim kraju jak Polska to się przyda xD).

Ogólnie pytanie zasadne, bo nie trzeba być pieprzonym geniuszem, żeby wiedzieć, że skończy się to dwa razy drożej i dwa razy później, a sens
porównuj lotnisko (których mamy sporo) do przełomowego portu, ja #!$%@?ę.


@ImperatorPL: #!$%@?
1. To nie tylko lotnisko, ale węzeł komunikacyjny lotniczo - kolejowo - samochodowy. Połączony z potężnymi inwestycjami w szybkie koleje.
2. jak zaczęto budować Gdynię, w Polsce kilkanaście milionów ludzi głodowało. Mimo wszystko poważono się na wielką inwestycję i ją przeprowadzono. Dlaczego obecnie w dużo lepszych warunkach mamy się bać wielkich inwestycji?
3. "Takich lotnisk" nie mamy ani jednego.
Żadne lotnisko w Polsce nie jest w stanie regularnie przyjmować samolotów wielkości B747.


@krzychol66: Skoro żadne lotnisko w Polsce nie jest w stanie regularnie przyjmować takich samolotów, to jakim cudem UPS wysyła na Okęcie B747 cargo kilka razy w tygodniu?

https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/boeing-747-cargo-ups-najwiekszy-samolot-na-lotnisku-chopina/

Czasy czterosilnikowych samolotów pasażerskich odchodzą w przeszłość. Boeing produkuje nie więcej niż 10 sztuk 747 rocznie, a produkcja A380 zostanie zakończona w 2021 roku. Przyszłością lotnictwa są mniejsze, ale znacznie
wolodia - > Żadne lotnisko w Polsce nie jest w stanie regularnie przyjmować samolotów...
@krzychol66: Skoro żadne lotnisko w Polsce nie jest w stanie regularnie przyjmować takich samolotów, to jakim cudem UPS wysyła na Okęcie B747 cargo kilka razy w tygodniu?

https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/boeing-747-cargo-ups-najwiekszy-samolot-na-lotnisku-chopina/


@wolodia: 404 not found, ale mniejsza z tym. Ile B747 pasażerskich wylądowało na Okęciu przez powiedzmy ostatnią dekadę? Też kilka w tygodniu? I dlaczego nie?

Czasy czterosilnikowych samolotów pasażerskich odchodzą w przeszłość. Boeing produkuje nie więcej niż 10 sztuk 747 rocznie, a