Wpis z mikrobloga

@TruskawkowyTron: reklamuj od razu na piśmie z tytułu rękojmi z żądaniem naprawy/wymiany na nowy/zwrotu ceny towaru na konto i biorąc potwierdzenie odbioru pisma ze sklepu. Reklamacje z tytułu rękojmi regulują przepisy kodeksu cywilnego - sklep ma na odpowiedź 2 tygodnie a jeżeli Ci nie odpowie znaczy to, że uznaje reklamacje. Oprócz tego jeżeli normalnie użytkowałeś telefon, nie ma jakiś śladów upadku itd... to takie wady jeżeli nie minął bodajże rok stwierdza
@TruskawkowyTron: chwile przed oddaniem na gwar/rękojmie bardzo staranie sfotografuj stan urządzenia i przy samym oddaniu poproś o zrobienie zdjęć
Nie brakuje przypadków gdzie oddane urządzenie wracała z odmowy gwar w dużo gorszym stanie, a nawet z uszkodzeniami
@TruskawkowyTron szczerze współczuję, jest to smartfon moich marzeń, ale cena jest astronomiczna na tą chwilę ciągle - więcej niż dałem za całego swojego PCta, więc poza moim zasięgiem.

Tak jak napisali wyżej Mirki, reklamował bym z pełną dokumentacją fotograficzną i potwierdzeniem ze sklepu że pismo wpłynęło.