Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +313
Jestem trochę przerażony tym wypadkiem na A1 spowodowanym przez BMW właściciela jednej z łódzkich firm podczas którego zginęła trójka niewinnych ludzi. Równie dobrze mogło trafić na mnie.
80% tras jakich robię to na polskich i innych europejskich drogach szybkiego ruchu (pozostałe 10-12% miasta i 8-10% pozostałe drogi krajowe, wojewódzkie). O tym że nabijam kilometry niech świadczy fakt, że do teraz w 15 miesięcy po wyjeździe z salonu przejechałem 49 tys. km.
Jednocześnie
80% tras jakich robię to na polskich i innych europejskich drogach szybkiego ruchu (pozostałe 10-12% miasta i 8-10% pozostałe drogi krajowe, wojewódzkie). O tym że nabijam kilometry niech świadczy fakt, że do teraz w 15 miesięcy po wyjeździe z salonu przejechałem 49 tys. km.
Jednocześnie
dorszcz +408
W ogóle nie ma tego modelu!
#subaru zwija się z Polski?
Oczywiście szkoda, z drugiej strony MY'19 oferowany był z silnikiem 1.6 114KM
www.subaru.pl
#motoryzacja
Niestety, motoryzacja się kończy
https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/Zespol-Subaru-Poland-Rally-Team-kończy-dzialalność,38755,1
Pewnie nie będzie u nas dostępny Levorg STI, a z chęcią bym go kupił.
Japończycy po prostu sp...lili swoją motoryzację kompletnie i oddali pole konkurencji.
Powiedzmy, że chciałbyś kupić nieduże auto 'z jajem', zostaje ci Civic i Mazda,
Komentarz usunięty przez autora
@kilobit: Ale subaru nie sprzedaje dobrego produktu od dawna. Wszystko to plastikowe barachło z prymitywnym podwoziem i gównianym napędem 4x4(60 przód, 40 tył, dołączany tył sprzęgiełkiem, które może się przegrzewać i rozłączać napęd - przecież to jakaś abstrakcja) oraz skrzynią prawie zawsze cvt. Po co komu takie barachło? Tylko słabo sprzedający
@kilobit: Tylko że wtedy oni sami mieli swoje problemy z wizerunkiem marki który psuło SBD. Do dzisiaj się to za nimi ciągnie. Subaru zawsze olewało Polskę bo ich samochody były droższe niż konkurencji a do tego drogie w serwisowaniu. Subaru skupiło się w zasadzie całkowicie na USA. Nawet crash testy robią chyba tylko w IIHS a nie EURONCAP.
Owszem, bardzo słabo przeszli przez ten kryzys, co gorsza mając opinię dobrej marki z wyższymi cenami AFAIK zostawiali swoich klientów na lodzie każąc płacić sobie po kilkadziesiąt tys za wymianę.
Inne marki także miały problemy, jednak awaryjność 1.2 TSI czy Dieselgate nie pchnęły VW na krawędź być-albo-nie-być, zatem Subaru także mógł lepiej rozegrać swoje atuty. No cóż poddali się selekcji rynkowej i klienci ocenili ich postępowanie oraz
@kilobit: Tak. Oni ten silnik nazywają Subaru Boxer Diesel stąd SBD ;)