Wpis z mikrobloga

@ziemniaczek: Wbijasz w apke, wybierasz platnosc i klikasz "W razie problemow otrzymaj pomoc" a potem jedziesz na dol i "Porozmawiaj z nami na czacie" no i tam już tłumaczysz co sie stalo a potem konsultant Ci da link do formularza chargeback i po jakimś czasie ktoś się znowu skontaktuje żeby potwierdzić. Nie wiem co dalej bo pyszne mi samo raz oddało kasę jak ich #!$%@? w meilu, bo oczywiscie jak bylem
@ziemniaczek: Aktualizacja dotycząca procedury chargeback.
Skontaktowałem się z supportem Revoluta. W tym momencie muszę czekać 7 dni ponieważ jest to okres w którym sprzedawca może odrzucić pobranie płatności (jest jeszcze w trakcie przetwarzania). Jeżeli minie 7 dni lub sprzedawca pobierze płatność wcześniej to wtedy dostanę formularz chargebacku. Wrócę z info jak poszło.