Wpis z mikrobloga

@Tomx: Wrzucam pełną specyfikację:

Rama: Kompozyt węglowy - Advanced
Widelec: Kompozyt węglowy - Advanced, aluminiowa rura sterowa OverDrive
Kierownica: GIANT Contact, alu.
Wspornik kierownicy: GIANT Contact, alu.
Wspornik siodła: GIANT Variant, kompozyt węglowy
Siodło: Contact(forward)
Manetki: SHIMANO 105 ST-R7000, 2x11
Przerzutka przednia: Shimano 105
Przerzutka tylna: Shimano 105
Hamulce: Nowe GIANT Conduct SL Disc, tarcze 140/140, hydr.
Dzwignie hamulca: SHIMANO 105 ST-R7000
Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO 105 CS-R7000, 11-30T, 11s.
Łańcuch:
  • Odpowiedz
@Czarnakurtka: uuuu 105 to nie w kij dmuchał już, sam mam 105 i to już jest fajna grup, co prawda nie ultegra czy dura ace ale fajna grupa. Carbonowa rama. Super, gratuluje zakupu. Nie czekaj na sezon bo formę robisz w zimie na zwifcie a w sezonie to już ogień, noga sama kręci
  • Odpowiedz
@Tomx: 105 mi wystarczy aż nadto ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie mam trenażera ani miejsca aby go wcisnąć do domu, musi wystarczyć rowerek na siłowni. Ale weekend już się zapowiada fajny, słońce, sucho, trzeba będzie potestować.
  • Odpowiedz
@furcio @Czarnakurtka Mój w rozmiarze M/L z pedałami M520 i koszykami na bidon waży 9kg, ale urwałem już 100g na siodełku. Jest dosyć ciężki, ale niestety koła Gianta nie należą do lekkich, delikatnie mówiąc... U mnie już karbony czekają do założenia, obstawiam, że urwę 700-800g.

@alewitam bez sensu, nowa 105 to praktycznie to samo co nowa ultegra, różnica jest jedynie w wadze.
  • Odpowiedz