Wpis z mikrobloga

LEGOświry pomóżcie... Zainteresował mnie temat #lego głównie: Technic, Architectur, Brickheadz. Chciałbym zacząć coś składać ale ceny przytłaczają. Na te chwilę jedzie do mnie 42096 Porsche 911 RSR. Od czego mógłbym zacząć, czego szukać bo możne nagle zniknąć z rynku i cena skoczy do góry.
  • 21
@DrPur: nawet jak jeden zestaw zniknie z rynku, to pojawi się na jaki miejsce nowy. Ciężko coś będzie doradzić.

Przejrzyj sobie po prostu https://brickset.com/sets/theme-Technic/year-2020 zestawy z 2020 i każdy wcześniejszych z Technic, to samo zrób z pozostałymi seriami.

Wybierz sobie zestawy, które Ci się podobają i ułóż je w kolejności. Zazwyczaj duże zestawy dłużej są produkowane, te mniejsze wycofywane są szybciej z produkcji
@DrPur: też jestem nowy w temacie, ale trochę researchu już zrobiłem. Jestem świeżo po zakupie 42078 właśnie dlatego, że go niedawno wycofali i ceny są jeszcze rozsądne. Kolejne zestawy gdzie czekam na dobrą cenę to 42082 (wszyscy chwalą, ponoć bardzo udany model) i 42099 (głównie ze względu na silniki)
Dzięki za informacje. Ten 42078 jest super, szkoda że dopiero teraz wiem że wycofany. Trochę przeraża mnie długość :D


@DrPur: on jeszcze będzie przez jakiś czas w sklepach. Ale jeśli Ci się podoba, to zbieraj szybko pieniążki, bo będzie tylko drożał.
@DrPur: 42078 bierz póki możesz, a tak to próbuj znaleźć 42082, 42110 w dobrej cenie
42096 może być jednak było sobie kupić co innego.
Atakuj największe modele z technica bo to jest fajne składanie, a inne to jeżeli ci się podobają to bierz
@DrPur Chiron to zestaw, który daje wiele godzin składania i zabawy - jak najbardziej! Jednakże po złożeniu fun z tego zestawu się kończy, o ile nie zamierzasz go rozłożyć i budować jakieś swoje konstrukcje. Lepiej na początek kupić sobie coś zdalnie sterowanego, albo chociaż mającego trochę elektroniki albo pneumatyki co by można było sobie czasami zestaw wziąć na biurko :)
@damw

Ciekawe ze jeszcze nikt nie napisał o Bugatti chiron