Aktywne Wpisy
Mam takie pytanie
Po co w sumie żyjecie?
Po co w sumie żyjecie?
Kroledyp +38
#motoryzacja
Do dziś zapiera mi dech jak widzę to dzieło sztuki, ja #!$%@? ale to jest dobre.
Tutaj naprawdę nie wiele brakło do wozu idealnego, silniczek o troszkę mniejszej pojemności ale turbo, coś z dzisiejszej Corsy OPC by się nadało, porządny napęd na tył z Omegi i ojejciu ojejciu
Calibra 4x4 miała 280 na liczniku, wyobrażacie sobie takie czary w 1992 roku?!
Można było zemdleć na sam widok
Do dziś zapiera mi dech jak widzę to dzieło sztuki, ja #!$%@? ale to jest dobre.
Tutaj naprawdę nie wiele brakło do wozu idealnego, silniczek o troszkę mniejszej pojemności ale turbo, coś z dzisiejszej Corsy OPC by się nadało, porządny napęd na tył z Omegi i ojejciu ojejciu
Calibra 4x4 miała 280 na liczniku, wyobrażacie sobie takie czary w 1992 roku?!
Można było zemdleć na sam widok
Alpha Testy
#donislawdev <-- Obserwuj
Co do zmian, to niestety nie ma potężnej listy zmian, w większości są małe poprawki. Doszedł obiecany system pożyczek, doszedł wreszcie panel sprzedaży yerby (I wykresy, choć jeszcze zostało troszkę spraw do poprawienia). Bardziej zaznaczyłem też popularny/użyty dodatek (kolor tekstu dodatku). Ulepszyłem efekty wizualne (particle) w grze, naprawiłem sporo błędów (dodałem też sporo nowych :P). Oprócz tego skupiłem się na balansie gry (zmieniłem działanie kul, od teraz przyśpieszają tworzenie yerby, nie zwiększają oceny yerby), oprócz tego tworzenie yerby jest o wiele szybsze (gra jest bardziej dynamiczna). Jak zawsze pełna lista zmian na dole.
Na czym obecnie pracuję? Pracuję nad dokończeniem panelu sprzedaży, następnie biorę się za samą sprzedaż (dokładna kalkulacja wszystkiego). Standardowo skupiam się też na naprawie błędów (i dodaniu nowych). Moim głównym celem jest dobicie do "Najbardziej grywalnej wersji gry" przed wersją alpha. Wiem, iż lista zmian w tym wydaniu nie powala, jednakże grami zajmuje się hobbystycznie, dodatkowo miałem sporo problemów z laptopem (ciekawostka, T440P zdechł, nie działał przez 2 tygodnie i ożył, teraz wszystko jest OK). Obecnie piję Fede Rico i pracuję nad kolejnymi rzeczami( ͡° ͜ʖ ͡°). Ten dziwny obrazek z wpisu przedstawia ikonkę gry (wiem, iż wiele osób spodziewało się stóp pewnego słynnego podróżnika, przepraszam, jeśli Was zawiodłem) :-}
--------------------------------------------------ZAINTERESOWANY? OBSERWUJ----------------------------------------------
Zapraszam do obserwowania tagu #donislawdev co jakiś czas, będą ukazywać się pod nim kolejne podsumowania gier + kolejne projekty, oraz do:
Lista<--- Zapraszam (Wołanie do statystyk z moich gierek, premier moich gier, beta/alpha testy, bez spamu, jest to lista wołania, wystarczy się zapisać). Warto też obserwować moją osobę na Wykopie.
Facebook <--- sprawdź
Twitter
Newsletter (bez spamu, ważne info i informację o premierach gier).
Discord O grze i yerba mate
W przyszłości planuję robić rozdajo Yerba Mate Tycoon na swoich social media + na autorskim tagu.
Jak ktoś jest zainteresowany, to jest tutaj pełna lista zmian:
#gamedev #yerba #yerbamate #yerbamatewykopclub #donislawdev
Tak :)
Mam ciekawą sytuację, dużo programistów/ludzi z IT piję yerbe, a tacy ludzie częściej używają Linuxa. Na ten moment (z moich obserwacji, innych danych), wychodzi mi, że populacja graczy na Linuxsie jest u mnie zwiększona.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
Startuję z własnym blogiem i tam robię update wpisów o grach.
Rybak w wersji online miał: €13.97 Crazy Games (płatne od ilości zagrań + ich jakości)
Obecnie ma: € 93.56 (Crazy Games)
Czyli 80 euro więcej.
Wcześniej ze wszystkich gier miałem
$114.54 (wyplata od $300)
Obecnie mam $286
Niestety liczby od jakiś 2 miesięcy stoją w miejscu, Google zmienił algorytm wyszukiwania i spadły mi pobrania 4-5x.
Pozdrawiam i życzę miłego
Piszę teraz bloga z nowymi statystykami (dane z końca marca tego roku), sam blog jak i wpisy mocno w budowie, ale tutaj jest ciekawy przykład zmiany zysków:
https://donislawdev.com/zyski-i-statystyki-z-mojej-drugiej-gry-mobilnej-android-ios-money-tree/?lang=pl
^ to z drugiej gry, rybak też będzie, ale to muszę jeszcze napisać o nim wpis
Drzewko + rybak, mogłyby generować z 100-200 zł miesięcznie, ale zyski spadały i spadały, Google zmienił algorytmy wyszukiwania, w App Store też pobrania spadły, w wersjach
Przez koronawirusa mi odbiło. Tworzę bloga i myślę o kanale na youtubie. Blog będzie skończony do końca tego miesiąca + później będą się pojawiały nowe wpisy na temat moich gier i nie tylko :P
Gra troszkę stanęła, ale to się nadrobi. Zresztą od ostatniego wpisu (miesiąc temu) wpadło sporo poprawek do gry i parę nowych rzeczy. Pracę idą powoli, ale do przodu, a to jest najważniejsze.
Pozdrawiam i życzę miłego
Niestety nie :(
Jak gra będzie gotowa, to Ci wyśle kluczyk, ale muszę przyznać, iż mam jeszcze sporo rzeczy do zrobienia (w grze)( ͡° ͜ʖ ͡°)