Aktywne Wpisy
#it #programista15k #rynekpracy #kucoland #konfederacja #mentzen #prawo #bekazkonfederacji #bekazprawakow #heheszki
Wymarzone miejsca dla młodych Konfederatów u boku samego Sławomira Mentzena.
https://www.pracuj.pl/praca/asystent-asystentka-ds-wsparcia-it-torun-grudziadzka-110,oferta,1002519602
Asystent / Asystentka ds. wsparcia IT
- można się śmiać ze wszystkiego, oprócz religii ;-)
Wymarzone miejsca dla młodych Konfederatów u boku samego Sławomira Mentzena.
https://www.pracuj.pl/praca/asystent-asystentka-ds-wsparcia-it-torun-grudziadzka-110,oferta,1002519602
Asystent / Asystentka ds. wsparcia IT
- tworzenie automatyzacji,
- edycja strony internetowej,
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem,
- przygotowywanie raportów.
- można się śmiać ze wszystkiego, oprócz religii ;-)
- 1 800–2700 zł brutto / mies.
- 1/2 do 3/4 etatu.
Szukamy osób, które chcą pracować ponad
piotrek_18_89 +46
#pracbaza w nawiązaniu do tego "rozmowa dyscyplinująca" wpisu wołam wszystkich plusujących :)
Rozmowa jak dla mnie prowadzona w sposób straszny. Pomijając słuszność zarzutów (lub jej brak). W komisji 5 osób z których nikt mi się nie przedstawił kim jest i z jakiej racji się tu znalazł. Wiedziałem kto jest kto mniej więcej z opowieści i domyślenia się - ale ogólnie to szczegół.
Głownym atakującym był jeden z członków.
Zarzucono mi w ciagu
Rozmowa jak dla mnie prowadzona w sposób straszny. Pomijając słuszność zarzutów (lub jej brak). W komisji 5 osób z których nikt mi się nie przedstawił kim jest i z jakiej racji się tu znalazł. Wiedziałem kto jest kto mniej więcej z opowieści i domyślenia się - ale ogólnie to szczegół.
Głownym atakującym był jeden z członków.
Zarzucono mi w ciagu
Jeżeli ktoś jest w trakcioe podejmowania jakichś decyzji odnośnie banku stanowczo i z pełną odpowiedzialnością odradzam korzystanie z usługn PKO Banku Polskiego.
Z rok temu zablokowałem sobie dostęp do iPKO (serwis internetowy PKO Banku Polskiego). Używałem przez ten czas do wzystkiego aplikacji IKO w telefonie (aplikacja do obsługi mobilnej bankowości elektronicznej).
Jednak nie wszystkie opcje są tam dostępne. Potrzebuję aktualnie zmienić swoje limity wypłat oraz adres zameldowania przez system EPUAP i te opcje są właśnie dostępne zdalnie tylko przez iPKO.
W zeszłym tygodniu zadzwoniłem na infolinię z telefonu służbowego (inny niż ten który mam podany w banku). Trafiłem na konsultantkę która zidentyfikowała wszystkie moje dane i poinformowała mnie o tym, że może mi teraz odblokować dostęp przez autoryzację w aplikacji na telefonie.
Super, o to mi chodziło, od razu się zgodziłem.
Baba zaczęła coś tam grzebać, grzebie z 5 minut i nagle mówi, że muszę jednak poczekać na telefon z ich strony i wtedy zweryfikują moje dane.
No więc pytam, po co w takim razie czekam tyle na infolinii, ona czeka aż na drugim telefonie zaloguję się do aplikacji itp i tracimy wzajemnie swój czas.
Odpowiedzi na to pytanie nie uzyskałem. "Musi pan czaekać" i tyle.
Domyśliłem się, że to chyba przez to że dzownię z innego numeru, ale niestety Pani nie chciała mi nic potweierdzić.
Była 18, obiecano mi kontakt zwrotny w ciągu 2 godzin. Telefon otrzymałem na drugi dzień o 7:30 jak jeszcze smacznie spałem przez co go nie odebrałem.
Zapomniałem o sprawie do dziś zajęty innymi tematami i ponowiłem dzisiaj próbę.
Schemat był identyczny, też zadzowniłem ze służbówki (prawie nie uzywam telefonu prywatnego), zweryfikowano mnie i obeicano oddzwonienie.
Godzinę później ktoś puścił mi "cynka" z numeru infolinii banku.
PKO Banku Polskiego, żeby nie było wątpliwości.
Pozostawiony bez szans na odebranie połączenia zadzowniłem na infolinię raz jeszcze.
Raz jeszcze konsultantka, Pani Edyta R. zaczęła pytać o moje dane: numer klienta, telefon przypisany do konta, nazwisko rodowe matki, 5 ostatnich cyfr pesel, adres podany jako zameldowania lub zamieszkania.
- Niestety identyfikacja nie powiodła się i muszę zaprosić Pana do oddziału banku - usłyszałem w odpowiedzi.
- No dobrze, to prawdopowodbnie popełniła Pani błąd, posługuję się tymi danymi w połowie przez całe życie a częściowo co najmniej przez kilka lat.
- Nie mogłam popełnić błędu bo to system weryfikuje - usłyszałem w odpowiedzi.
Co za nonsens - pomyślałem.
- Proszę Pani, nie rozumiem, system weryfikuje to co mówię i stwierdza sam, czy pdoaję dobre dane? (nigdzie nie widziałem w Polsce tak zaawansowanej infolinii ale może coś się zmieniło od czasów kiedy się w nich zatrudniałem).
- TAK! - zikskdeowała mnie konsultantka.
- No to system popełnił bład. Może mnie niewyraźnie słychać. Proszę dokonać identyfikacji ponownie.
- To niemożliwe, proszę udać się do oddziału banku.
Już nawet nie kontynuowałem rozmowy, czasem trafia się na ameby jaką z pewnością jest Edyta R,, trudno.
I teraz najlepsze. Rozłączyłem się i dzownię na infolinię ponownie. Odbiera Pani Agnieszka B. której po krótce przedstawiłem sprawę i poprosiłem o weryfikację mojej osobyt (co poodbno było niemożliwe). Pani Agnieszka mimo niemożliwości tej sytuacji zaczęła mnie identyfikować.
W tym momencie widzę, że na mój prywanty numer dzowni ten sam numer któy wcześniej puścił mi "dzynka" XD
Odbieram, Pani mówi że dzowni w sprawie odblokowania dostępu do iPKO.
- Ale widzę, że ktoś już do Pna dzownił, kolega lub koleżanka.
- Nie ktoś mi tylko puścił strzałę proszę Pani, nie doszło do konwersacji. Właśnie na drugim telefonie rozmawiam z PAni koleżanką. Rozumiem, że teraz dokona Pani weryfikacji i mogę rozłączyć tamto połączenie? Bo wcześniej uzyskałem informację, że muszę udać się do banku.
- No tak, musi Pan.
- Przepraszam, ale po co Pani do mnie dzowni w takim razie widząc te wszystie ifnormacje na koncie.
- Bo jak nam wybiera numer to musimy zadzownić.
Także jutro idę załątwić swoje sprawy w oddziale razem z rezygnacją z usług bankowych PKO Banku Polskiego.
A miałem o nim bardzo dobrą opinię.
Nikomu nie polecam usług z tak kiepską jakością obsługi klienta.
#bankowosc #pkobp #ipko #iko #jakwlesie #zalesie
Wychodzi ze ja miałem szczęście i zawsze trafiałem na ogarniętą osobę po drugiej stronie. Nigdy nie było problemu z odblokowaniem czy otrzymaniem informacji
Niepojęte jest dla mnie gdy idziemy do banku aktywować sobie autoryzacje przez aplikację lub dostać breloczek do płatności bezdotykowej a od