Wpis z mikrobloga

@al_to
Szanuje za promocję #lego w piątek, a jeszcze bardziej szanuję za miłą Panią na pomocy technicznej która mi pomogła z redukowaniem ceny za mój zestaw. Który kupiłem dzień wcześniej, a nie chciałem bawić się w zwroty itp. wtedy to by tylko kosztowało was jak i mnie czas.
Karton dziś przyszedł cały bez żadnych usterek.

  • 8
  • Odpowiedz
jak wygląda taka rozmowa? Dzień dobry, kupiłem drożej, dzisiaj jest promocja, dajcie taniej?


@Szarobury_drut_kolczasty: dzień dobry. Korzystając z przysługującego mi prawa do zwrotu chciałym oddać towar A, oraz jednocześnie zamówić towar A w cenie widocznej w chwili obecnej na Państwa stronie internetowej. Kwotę XYZ (za kuriera/pocztę) proszę przelać na konto: C.

Pewnie jakoś tak. Ewentualnie możesz wspomnieć, że jesteś w stanie zgodzić się na voucher/kupon rabatowy i oszczędzić obydwu stronom czasu
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Szarobury_drut_kolczasty
@damw
Prawie trafiłeś. Nie realizują żadnych voucherow itp bo to zaproponowałem. Pani podpytala kogoś wyżej i można było to załatwić korekta faktury. Powiedziałem że to bezsensu marnować czas, a czas to pieniądze, nie ukrywajmy ;) odebrałem towar i miałem czekać na korektę faktury i zwrotnie napisać wiadomość z moim kontem z którego była płatność
  • Odpowiedz