Wpis z mikrobloga

Mam zarezerwowany lot do Mediolan-Bergamo oraz hotel w Como przez booking na początku marca. Oferta na bookingu niestety jest bezzwrotna. Napisałem na razie do hotelu oraz do obsługi klienta booking czy ze względu na oczywiste okoliczności można odwołać rezerwacje ze zwrotem kosztów. Spodziewam się jednak negatywnej odpowiedzi. Jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy, jakieś podstawy prawne? Czy pozostaje mi męczyć i prosić sam obiekt i zależy to tylko od ich dobrej woli?

#koronawirus #ncov2019 #wlochy
  • 8
  • Odpowiedz
@Hugokopter: Miałem zaklepany nocleg w Mediolanie w połowie marca. Wczoraj dostałem maila z hotelu, że z wiadomych względów hotel nie przyjmuje gości przez cały marzec oraz, że anulują moją rezerwację. Dodzwoniłam się do bookingu i powiedziano mi że jeśli w ciągu 30 dni hotel nie zwróci kasy mam zgłosić się do bookingu i wówczas oni się tym zajmą.
  • Odpowiedz