Wpis z mikrobloga

@kolonko: ja dzisiaj proxowałem 400GB REDCODE do 720p prores proxy i zajęło mi nie wiem ile bo spałem xD Dłużej ci zejdzie na szukaniu i kombinowaniu niż po prostu puszczenie i niech się robi. Możesz spróbować proxy przez Handbrake, ale nie zyskasz dużo czasu a skomplikujesz sobie workflow niepotrzebnie. Po prostu wrzuć pliki do AME, puść render i tyle
@kj5: ciekaw jestem po prostu czy jakiś "nowy" format ciekawy wyszedł na GPU. Liczyłem ze dodadzą eksport lub konwerter na BRAW ale niestety na razie cisza...
@kolonko: Wszystkie są przecież wspierane przez GPU, wyłącz sobie Mercury Engine w AME to zobaczysz dopiero jak to długo trwa bez GPU.

Nie da się eksportować do BRAW bo po pierwsze to bez sensu a po drugie to zamknięty wrapper. Chyba że chodzi ci o importer to do Premiere Pro już od dłuższego czasu jest oficjalny plugin :)
@kj5: nie no nie są ProRes nie jest. Mercury Engine to co innego niż GPU. Jak wyłączysz no to po prostu nie używa Mercury Engine. A to i tak jest po CPU.
@kj5: no bo to dodali jak to Adobe bo ładnie wygląda, ale generalnie jak kodek nie używa GPU lub jak program nie używa GPU (AE) no to nie ma CUDÓW. U nich na stronie jest opisany ten Mercury Engine to jest niekiedy multithread i większość po CPU.

No to idąc tym tokiem myślenia bez sensu jest RAW i format REDa bo nigdzie tego nie opublikujesz ani nie otworzysz.
@kolonko: AE obsługuje CUDA przecież, a kodek tu nie ma nic do znaczenia (jeśli chodzi o encode, decode to inna sprawa). Tak, bo generalnie rzecz biorąc Mercury Playback Engine to cały zbiór różnych bibliotek i funkcji poprawiających wydajność, ale w kontekście o którym rozmawiamy odpowiada za wsparcie GPU.

Ma sens, jako recording codec, nie export/delivery codec. Nikt nigdy na świecie nie eksportował niczego do REDCODE, gwarantuje ci to :D
@kj5: nic nie obsługuje... Pewne wtyki tak. Kolego za długo w tym siedzę nie chce mi się tłumaczyć Ci poczytaj i nie obrażaj się.
Oczywiście ze kodek ma wiele wspólnego od tego zależy czy będzie GPU+CPU czy samo CPU. Gdzie masz to w dokumentacji ze kodek nie ma znaczenia? Pierwsze słyszę ale chętnie przeczytam, bo może coś nowego dodali, wklej z dokumentacji ten fragment