Wpis z mikrobloga

ciekawe jak bardzo #!$%@? był kacap, który wpadł na pomysł dodania kółkowców w takiej postaci jakie są obecnie xd

,, Ej, dodajmy pojazd, który będzie kosmicznie się rozpędzał, osiągał największą prędkość w grze, zawracał w miejscu bez utraty prędkości, miał kosmiczną stabilizację, magnetycznego aima, burzaki z dobrą peną walące po 500, a do tego będzie zbierał w koła za zero, no, zobacz Misza, przecież taki twór idealnie pasuje do tej gry" XD
#wot #worldoftanks
  • 22
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dwuitownik: no i co oni chcą osiągnąć, bo ruskie czołgi do tieru 7 to nie są jakieś szybkie czołgi, a medy łapią z penetracją od ferrari.
Przestałem grać po świątecznym evencie, jestem ciekaw czy fl będzie grywalny, czy po 15 ferrari na drużynę będzie, bo chciałem pograć ().

@Norskee: BO HE MAJĄ DOBRĄ MECHANIKĘ, NIE TRZEBA NIC ZMIENIAĆ. /s
Ogólnie mogłyby zostać do 8 tieru, ale
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Norskee: no tak, ale to musi zostać, bo bez mocnych he staną się kolejnymi type 5. Chodzi o to, żebyś mógł przewidzieć czy dostaniesz za 500, czy za 100.
Bo jak grałem samochodzikiem to było mocno losowe, raz wchodziło za 40, raz centymetr od tego miejsca za 200. No logika.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Thunderlane: @dwuitownik: czyli co będziesz miał? Bo walka z lajtami bez he już nie będzie oczywistą wygraną, trzeba będzie się zastanowić czy warto handlować strzał za strzał.
Ja widzę główną przewagę nad lt w he, którymi można je pozamiatać. Jeśli zrównamy penetrację z innymi lajtami, to masz 1950 dpm vs 2350 w t100. Czym go teraz zaskoczysz? Strzałem za 400? Imho ta klasa nie nadaje się do nerfa, tylko do
@vomalio:
1 kamuflaż - jeden z najlepszych z lajtów
2 manewrowość dycha kręci bączki praktycznie w miejscu
3 prędkość - w połączeniu z manewrowością sprawia, że bardzo trudno go trafić
4 model kolizyjny - opony zbierające za zero, kadłub osadzony wysoko, trudno trafić
5 nie zatrzymuje się po zebraniu w opony jak inne czołgi
6 aim magnetyczny przez ściany
7 dobra celność w ruchu
8 zasięg spota, z perkami i i
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dwuitownik: no ale właśnie o to mi chodzi, że skoro teraz są postrachem lajtow, to te twoje plusy gówno mu dają przy nerfie he.
Na otwartym terenie i tak się zaświeci bo taka mechanika gry, starcie 1v1 na otwartym terenie ma z góry przegrane, chyba że trafi na pomidora bez cela.
Jeśli rozpatrujemy użyteczność w bitwie to zastosowanie dla camo widzę chyba tylko jak robisz pasywnego spota, ale wtedy znowu większość
@vomalio: wiadomo, prawdziwy kierowca ebra jeździ na załodze 75%. Nie mieć na dyszce przynajmniej trzech perków to trochę słabo.
W dzisiejszym wocie, gdzie kredytów jest od #!$%@? racje na dychach to nic nadzwyczajnego, nie wiem co cię dziwi w tym xD
Randomy to nie jeden na jeden jak na turniejach, wszystkie wyżej wymienione cechy sprawiają, że kołowiec jest bardziej przydatny niż pozostałe lajty
Jak masz dobre Kamo i dobry zasięg widzenia
@vomalio: Raczej nie. Dzisiaj przykładowo grając LT-432 naklepałem EBR 105, 1v1. Całe hp mu zjechałem. Mnie została gdzieś z połowa. Taran, 3 HEczki i nie ma typa. 8 tier kontra 10. Kołowce są #!$%@?, nie pasują do tej gry, ale gdy się je dorwie to są bez większych szans (przeciwko pojazdom nieprzebijalnym dla nich z HE). Walcząc przeciwko nim innymi LT trzeba dążyć do tzw. facehuggingu. Kręcąc bączki są nieco irytujące
@Bioenergoterapeuta: tylko najpierw trzeba w tego kołowca wjechać by się zatrzymał. By to tego doszło musisz do niego dojechać, co nie jest łatwe bo on widzi cię pierwszy, pierwszy będzie miał wsparcie, pierwszy może strzelić. Dodatkowo przytaczasz historię w której ślepym lajtem wpakowałeś się w kołowca i trzy razy przebiłeś go z he, to bardziej do rng się nadaje a nie na dowód, że kołowce są słabe bo kiedyś go tak
@Bioenergoterapeuta: a, i dalej nie napisałeś jak często dochodzi do prawdziwego jeden na jeden między lajtami, gdzie nikt ci się nie wpiernicza w bitwę i możesz wykorzystać przewagę dpmu.
No chyba, że Ty co bitwę jak grasz lajtem i widzisz innego to się po niego ulewasz nie bacząc na to, że może mieć wsparcie, czy że twoja drużyna nie dojechała na pozycję