Wpis z mikrobloga

Najlepszy silnik jest 4.0 6 cylindrów mopar (nie patrz na renixy bo to śmieci) jest nie do zdarcia serio występuje w wj Xj i wranglerach i polecam ci go z czystym sumieniem. Ja miałem tez 4.7 ho i odkąd założyłem cutout cieszyłem się jak małe dziecko. 4.7 ho jest tez mega dobry ale jak to v8 serwis droższy jest delikatniejszy i podatny na przegrzewanie
@Terrano_pl: renixy to śmieci? Nie wiesz o czym piszesz. Silniki z tych właśnie roczników, (Renixy bo układ wtryskowy był tworzony przy współpracy z tą firmą), mają tłoki znacznie grubsze od silników z polifta, który właśnie był montowany w w Grandach (ZJ/ZG/WJ/WG, poliftowe XJoty). W silnikach poliftowych zdarzały się przypadki pękania płaszcza tłoka. Sam miałem taki przypadek w moim ZJocie (ZG - europa) z 1998 roku. Generalnie sam silnik jest ok, ale
Bo leje się z każdej możliwej dziury. Jedna załatwisz następna wychodzi. Problemy z odmami układ zapłonowy tez nie był tam zbyt solidny Silników mopara było kilka rodzajów najłatwiej odróżnisz po pokrywie zaworów (o ile nikt nie zmienił ) lub obudowie filtra powietrza
@Wannababcie: Który najmniej Pali? Najmniej Pali zaparkowany pod domem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Miałem XJ 4.0 spalał 25-30 litrów gazu w terenie na godzinę i 25 po Katowicach mieście pełnym ekspresówek.
Od kolegów którzy poszli w WJ i ZJ mam podobne informację że 30 litrów wzwyż na dużych koła to norma. Jeśli chodzi o V8 pali tyle ile mu wlejesz, w godzinę w błocie potrafi opróżnić butlę