Miałem już trochę doświadczeń z supportem, chociażby u Blizzarda czy Riotu i musze przyznać, że MS zrobił na mnie wielkie wrażenie. Zapomniałem anulować subskrypcję Game Passa i pobrali mi 160zł. Nie spodziewałem się cudów, ale postanowiłem napisać do supportu bo i tak nie mam czasu na granie, więc prawie 2 stówki byłyby wyrzucone w błoto. Przekierowało mnie na live chata, dostałem kilka pytań, wszystko trwało jakieś 5 minut i dostałem natychmiastowego refunda ¯\_(ツ)_/¯
Chyba po raz pierwszy w kontakcie z supportem poczułem się jak człowiek, a nie kolejna cyferka w statystyce. Brawo pan Microsoft!
@sebastian-ka-735: jak spojrzysz na wszystkie firmy IT w ostatnich latach to te 'dont be evil' zrobiły się strasznym ścierwem jebiacym ludzi a MŚ który miał tego złego korpo zrobił się mocno pro konsumencki i otwarty.
@sebastian-ka-735: ostatnio kupowałem suba u blizza i okazało się że gierka mi #!$%@? działa. Refund bez problemu przeszedł po kilku godzinach od kupna
Mi kiedyś jakiś rusek zajumal konto zmieniając wszystkie dane, nakupił gier za 500zl - dobrze że był limit do karty. Zgłoszone do paypala i do MS. Po około tygodniu i kilku telefonach odblokowali mi konto, dogadali z paypalem i dostałem pełen refund no i gry zostały na koncie :)
@raven4444 Było nawet takie znalezisko na wykopie, że Microsoft to przyjazna korporacja. Niektóre Mirki miały odmienne zdanie, ale ja pisałem to samo, co Ty. To dobra form, która stara się. :)
@sebastian-ka-735 To się szanuje. Ja polecam dzwonić do supportu Ubisoftu, straciłem konto na uplayu bo jakiś rusek wbił to po 15min miałem wszystko odzyskane (ʘ‿ʘ)
@sebastian-ka-735: ja miałem sytuację z Vimeo, założyłem u nich konto próbne i zapomnialem o nim, na moje nieszczęście podpiąłem tam kartę z której po miesiącu bezpłatnych testów pobrało prawie 1000 zł za całoroczna subskrypcje. A ja wcale nie chciałem z niej korzystać bo nie była mi potrzebna ( ͡°͜ʖ͡°) Strata tysiaka boli. Pisałem do supportu i mi pieniądze oddali. Naprawdę szacun dla nich.
Ten sam microsoft, który kastruje Outlooka z każdą aktualizacją (choćby #!$%@?ąc wybieranie folderu na wysłane rzeczy z opcji) i który nie może się zdecydować przez kilka lat, który UI wybrać, więc wrzuca wszystko razem, przez co nic poprawnie nie działa (choćby połączenia z wifi działające jak chcą). Serio mówimy o tym samym
Ja też zawsze polecam MS, wymienili mi Surface Pro 4 na nowy a był już po gwarancji, bo jak mi powiedzieli na baterię jest rok gwarancji dłużej, o czym nie miałem pojęcia i nawet nie piąłem do nich o wymianę gwarancyjną tylko o serwis pogwarancyjny. Urządzenie dostałem nowe po wysłaniu kilku zdjęć jak wygląda uszkodzone, a stare miałem zutylizować.
@sebastian-ka-735: polecam support microsoftu. Serio. Sam miałem sytuację, gdzie popełniłem błąd (właściwie dziecko, ja jako rodzic, nieważne), szybki kontakt z MS - zrobili zwrot i ładnie wyjaśnili, jak na przyszłość ustrzec się przed takimi sytuacjami.
@sebastian-ka-735: mogę coś podobnego powiedzieć o EA, każdy wie ile źle mówiło się o tej firmie. Ostatnio ukradli mi konto, więc zgłosiłem. Rozmowa trwała jakieś 8min w międzyczasie ustawiłem z Panią hasło, podwójną weryfikację, wszystko przedstawione w miły sposób.
@sebastian-ka-735: ja starcilem dostep do swojego xbox logina i nie moglem anulowac suba, na live czacie opisalem sytuacje, po 10 minutach rozmowy przelaczyli mnie na rozmowe z ich prawnikiem i wszystko zalatwione w ciagu kolejnych 15 minut, sub anulowany, dostepu do konta nie odzyskalem ale i tak mi nie zalezy.
@sebastian-ka-735: ja to samo miałem z Google. Aktywowałem YT Premium jak byłem na wakacjach we Francji (wtedy w Polsce YT Premium jeszcze nie działało), miałem dwa miesiące za darmo, a potem pobrali mi z 50 zł, jak już byłem w Polsce i zapomniałem wycofać. Napisałem, że nie mogę korzystać z funkcji Premium w Polsce, opisałem sytuację i spytałem czy jest możliwość refunda. Zwrócili mi 100 zł xD Dwa razy więcej niż
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
Chyba po raz pierwszy w kontakcie z supportem poczułem się jak człowiek, a nie kolejna cyferka w statystyce. Brawo pan Microsoft!
#xbox #xboxgamepass #microsoft
Komentarz usunięty przez autora
@sebastian-ka-735:
Ten sam microsoft, który kastruje Outlooka z każdą aktualizacją (choćby #!$%@?ąc wybieranie folderu na wysłane rzeczy z opcji) i który nie może się zdecydować przez kilka lat, który UI wybrać, więc wrzuca wszystko razem, przez co nic poprawnie nie działa (choćby połączenia z wifi działające jak chcą).
Serio mówimy o tym samym
MicroŚoft? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Napisałem, że nie mogę korzystać z funkcji Premium w Polsce, opisałem sytuację i spytałem czy jest możliwość refunda. Zwrócili mi 100 zł xD Dwa razy więcej niż