Wpis z mikrobloga

Potrzebuję skrypt, który przy podanym URL zewnętrznej strony, którego stały fragment jest zawsze ciągiem cyfr, będzie odwiedzał stronę (a na stronie praktycznie sam tekst) i szukał w treści strony określonego ciągu znaków, jeżeli go znajdzie, to wystarczy mi, by zwrócił mi treść tego linka, jeżeli nie znajdzie, to niech zwiększy ten ciąg cyfr w URL o jeden, wejdzie na tę stronę i niech znów szuka, aż do skutku. Jak to zrobić? Kompletnie nie znam się na php. Może ktoś by mi coś takiego napisał :)?

#programowanie #php #skrypty #kodowanie #www
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@zapok: to nie jest dużo roboty, ale będę miał chwilę dopiero wieczorem. Jeśli nikt do tej pory się nie odezwie, to przypomnij się na priv i ci to napiszę :-)

A site: w Google nie działa?
  • Odpowiedz
@Feanir: dzięki wielkie :)! Ok, udało mi się podstawić wartości, ale nie mam pojęcia, jak się uruchamia skrypty basha na Windowsie ;p jak to najprościej zrobić? I przy okazji - przydałaby się gdzieś reguła or, żeby mógł wyszukiwać po dwóch wartościach. A ideałem byłoby, gdybym mógł ustawić ręcznie ilość odsłon (żeby np. po 1000 skrypt się zatrzymał i komunikował, że nic nie znalazł, żeby nie przeciążać strony i nie czekać
  • Odpowiedz
@Feanir: w 9 linijce ma być na pewno "fi" a nie "if" :)?

Stwierdziłem, że użyję PHP do wykonania skryptu BASH.

Ściągnąłem WAMPSERVER, żeby zrobić to u siebie na kompie, bo na darmowym serwerze, który obsługuje php, jedna z komend jest
  • Odpowiedz
@mk4s: pomóż :<

edit: widzę, że w ogóle nie jest zaimplementowana obsługa basha w tym, co ściągnąłem, bo w folderze bin nie ma sh...
  • Odpowiedz
@Feanir: OK. udało mi się uruchomić hello world w bashu poprzez php, więc błąd na pewno jest w skrypcie. Dodaję też "#!/bin/bash" na początku. Zamieniałem fi na if. Próbowałem obu skryptów - tego pierwszego i drugiego. Nic nie działa. Przy "fi" wyświetla się pusta strona. Przy "if" strona się ciągle ładuje.