Wpis z mikrobloga

Przyszedł czas i na mnie. W piątek założyłem konto maklerskie w banku pekao z żuberkiem i w poniedziałek zaczynam zakupy na #gpw ( ͡° ͜ʖ ͡°). Z opłat to 60zł rocznie + prowizja za zlecenie. W związku z tym, że nie mam żadnego doświadczenia z czymś takim jak giełda xD (a w mojej rodzinie panuje opinia, że tam tylko #oszukujo) to może być śmiesznie xD. Dobra teraz konkrety mój fundusz inwestorski to od 500zł do 2tys złotych xD. Liczę na szczęście nowicjusza i piątkową decyzję rządu w sprawie przedłużenia zagrożenia epidemiologicznego. Plusujących zawołam co kupiłem i czy się opłacało i czy giełda mnie wydymała ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zapraszam do zadawania pytań

#gielda #wilkzwallstreet #zarabiajzwykopem #zarabianiewinternecie
wielkiparasol - Przyszedł czas i na mnie. W piątek założyłem konto maklerskie w banku...

źródło: comment_1584827929HUDMi9iLYlrQSYRkZa9MV4.jpg

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
Z opłat to 60zł rocznie + prowizja za zlecenie


@wielkiparasol:
->2020
->Opłaty roczne

xDDDDDDDDDD ja #!$%@? rekiny biznesu co drugi wam tu poleca Degiro po czym ludzie się #!$%@?ą w jakieś gówno-banki - najmniej bezpieczne instytucje od kiedy zlikwidowano rezerwę finansową (czyli od niedawna xD)

jeszcze żebyś miał budżet pół miliona to byś pluł na opłaty, ale przy takim kapitale to powodzenia z tymi opłatami xD
  • Odpowiedz
@KochanekAdmina: spokojnie traktuje to bardziej 4fun ( ͡° ͜ʖ ͡°) kapitał nie jest duży, moja sytuacja życiowa po stracie 2 tys złotych nie załamie się, a chce spróbować czegoś nowego. Nawet jeśli dojdzie do takiej sytuacji, a szczerze wątpię to strata nie będzie duża
  • Odpowiedz
@wielkiparasol: Skoro dopiero zaczynasz to wyczuwam,że będą ostre shorty leciały ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dobrze,że chociaż konkretne działa nie już a nie "Jakie wybrac konto" "W co inwestować"
  • Odpowiedz
Dobrze,że chociaż konkretne działa nie już a nie "Jakie wybrac konto"


@cr_7: No zajebiście. Dzięki temu wybrał jedną z bardziej niepłacalnych opcji xD
  • Odpowiedz