Wpis z mikrobloga

Też bym chciała wiedzieć. Nie znam się na ekonomii, ale liczyć umiem. Środki ochrony osobistej dla wszystkich medyków, pielęgniarek, ratowników, salowych, sanitariuszy itp w Polsce nie kosztują dziesiątek miliardów.

Gdzie się podziały te SETKI miliardów odebrane mafiom VAT-owskim? Czemu w dwa tygodnie Polska stała się z kraju mlekiem i miodem płynącym (500+ na każde dziecko, dodatki do emerytur, 2 mld na TVP) w biedaka, którego nie stać nawet na maski i rękawiczki dla pielęgniarek?

#polityka #bekazpisu #ekonomia #koronawirus
Andreth - Też bym chciała wiedzieć. Nie znam się na ekonomii, ale liczyć umiem. Środk...

źródło: comment_1585912572DyEjAzpWhQ0OASnp49XHjg.jpg

Pobierz
  • 22
ale pOSŁOWIE dostali maseczki, rękawiczki i mają extra testy dla siebie i rodziny ekspresowe. Po co więcej? Wybrańcy narodu są bezpieczni i to powinno wystarczyć.


@thekes: Nie no, nie lećmy w tani populizm. Posłowie też powinni mieć w Sejmie środki ochrony osobistej, na to nas chyba jeszcze stać. Natomiast testy powinny być w pierwszym rzędzie dla personelu medycznego.
@Andreth: setki miliardów złotych, które rzekomo odzyskaliśmy z vatu to FIKCJA, największe mafie vatowskie są bezpośrednio związane z politykami i nikt ich nie „złapie”, to państwo wzięło się za mniejsze firmy, które płacą daniny i utrzymują nas wszystkich, państwo okrada mniejsze biznesy, wprowadzili i wprowadzają bardziej restrykcyjne przepisy żeby było jak ściągać podatki od ludzi pracujących i rozdawać dla siebie i swojego elektoratu ;) wszystko jest ładnie ubierane w takie słowa,
@Andreth: Jeśli chodzi o setki miliardów z przestępstw to skąd taka informacja?
z tego co ja czytałem to ich skuteczność jest niewiele wieksza niż za PO... za PO skonfiskowano 700mln, za pis 3mld;D no ale uciekło im ponad 100mld złotych bo prokuratorzy tego nie zabezpieczali;DDD więc #!$%@? kasy z tego mają w porównaniu ile by mieli gdyby nie układziki prokuratorów;DDd