Wpis z mikrobloga

Trochę się napaliłem na wranglera V6 jk (4d), nawet nim nie jeździłem przeglądam portale i mam zamiar wziąć na weekend od dealera jak będzie już taka możliwość ale czy ktoś z was mógłby się wypowiedzieć na temat tego modelu?
Plusy, minusy, jak to się na autostradzie zachowuje? Tak wiem, że to jest terenówka i to nie jest auto na trasy ale jednak czasami trzeba w trasę pojechać...
Koszty eksploatacji?
Na co zwrócić uwagę przed kupnem?

#jeep #wrangler #offroad #samochody
  • 7
@wolny_obszar_celny: ja na poważnie, dla mnie mocny samochód z V6 który nie odjedzie na trasie na lewym pasie przedstawicielowi handlowemu w nowej białej skodzie nie ma racji bytu, nie ma aut do wszystkiego - ale jeśli to ci nie przeszkadza to w porządku, ale skoro już pytasz o trasy ()

W teren też nowym jeździł nie będziesz z oczywistych względów, bo szkoda zarysować o jakiś
@Atreyu: No właśnie, w teren będę jeździł ale na jakieś zloty też trzeba dojechać czy rodzine odwiedzić. Nie mam problemu z tym, że mnie przedstawiciel w skodzie wyprzedzi. Jeśli prędkość 120-140 da rade utrzymać, żeby nie drzeć się na siebie w czasie jazdy to przeżyję. Potrzebuję opinii ludzi, którzy jeżdżą tym na codzień i mogą coś konkretnego powiedzieć.
@wolny_obszar_celny: #!$%@? jechałem kiedyś trzydrzwiowym Wranglerem 2008 znajomego z 3.8 pod maską. Padaczka jak #!$%@?, auto głośne w środku, wolne i bardzo słabo się prowadzące. Jedynie co to fajne z wyglądu.
@wolny_obszar_celny: Jak chcesz to spełniaj marzenia i kupuj, fajnie się jeździ w terenie. Pentastar V6 to legenda wręcz niezawodności. Sama jazda w dłuższe trasy jest męcząca gdyż jest dość głośno, max jakieś 130-140 na szosowych gumach lub 110-120 na AT. Wciąż mają problem z cieknącym dachem na łączeniu wiec licz się z tym że kapie do środka.
Jeśli chodzi o mnie to bym nie kupił nowego w PL bo za szybko