Wpis z mikrobloga

Czy ktoś mireczki mógłby mi pomóc?
Założyłem roszczenie na PayPal ponieważ zamówiłem dwa oczyszczacze powietrza #xiaomi na @BanggoodPolska i otrzymałem jeden.
Sprzedajacy - wysłaliśmy dwa.
Kurier - była jedna paczka, zobaczy pan list
Banggod - nie jesteśmy w stanie pomóc.

Więc założyłem spór na PayPal, ciągają mnie od pol roku. Byłem na policji, sprawa w prokuraturze itd itp. W międzyczasie masa telefonów na suport, masa przepraszania i ciągle obiecywanie, że ktoś kto rozumie nasz ojczysty język się tym zajmie. Bez skutku.

Otrzymałem rozwiązanie od PayPal - mam odesłać całość towaru do Chin do banggod i zwrócą mi pieniążki.
Tylko problem jest taki - mam fizycznie jeden oczyszczacz który chce odesłać. Przecież trgo szanowne #banggod nie zaakceptuje i zostanę bez niczego.

PayPal wyłączył infolinię, odpowiadają na wiadomości co 3 tygodnie i nie wiem co dalej robić..
Mireczki co robić? Gdzie uderzać? Straciłem wiarę, że w PayPal polska ktoś umie logicznie czytać.

A samego #banggood serdecznie nie polecam, bo po latach zakupów taka wyjebka ze strony chińczykow, że aż szkoda słów. Ktoś się machnął na magazynie i siema, a ja walczę od pół roku a oni "cant help my friend"

#kiciochpyta #oszustwa #help
  • 11
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sylwek2k: skąd wiesz co zauferuje revolut? Pracujesz tu i tu? Niech inaczej dobrze słowa przy składaniu reklamacji to jest szansa że konsultant inaczej podejdzie
skąd wiesz co zauferuje revolut?


@Reb3l:

Nic nie zaoferuje, bo tym zajmuje się Visa/MasterCard a nie revolut sam w sobie. PP dał opcje zwrotu pełnej kasy - więc taka sama będzie decyzja przy chargeback. Bo chargeback jest tylko inna forma złożenia reklamacji. PP ja uznał.

Ps złożenie chargeback w trakcie sporu zamknie spór i straci się możliwość odzyskania kasy za odesłanie przedmiotu z programu PayPal xD
@Reb3l: @sylwek2k: dzięki za odpowiedzi. Niestety tak jak pisał @GleboZgryz: wysyłka jest mega droga i nie wiadomo na jak długo utknie na granicy, więc Straszny effort.

Skontaktowałem się z amerykańskim oddziałem PayPal w poszukiwaniu lepszego podejścia do klienta i częstszego kontaktu niż raz na 3 tygodnie z czapy (plus nie czytający nic odpisujący bo kilka razy prosili mnie o to samo za co potem przepraszali..)

Zobaczymy. Ich polityka wymaga