Wpis z mikrobloga

Miło mi poinformować, że BETA Minectaft RTX rusza już za dwa dni ()

NVIDIA pracowała wspólnie z Microsoft, aby wprowadzić path tracing do gry już od dłuższego czasu (pierwsze pokazy robiliśmy na Gamescom 2019). Nie ma co wchodzić tutaj w szczegóły techniczne bo to trzeba po prostu zobaczyć (a najlepiej zagrać samemu).

Ostatnio, gdy wypuściliśmy Quake II RTX miałem dla was małe #rozdajo / #konkurs , link. Dzisiaj mam dla was do zgarnięcia nowiutką kartę RTX 2060 SUPER.

Co trzeba zrobić żeby wygrać? Zadanie polega na zbudowaniu niewielkiego (zamki czy wille odpadają!) domku w grze Minecraft (dowolna wersja bez RTX) i wklejenie jego zdjęcia w komentarzu pod tym postem. Liczy się kreatywność oraz wykorzystanie oświetlenia :) Liczę na to, że zwycięzca po otrzymaniu nagrody zbuduje ten sam domek z RTX i pochwali się swoim dziełem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na wasze prace czekam do 23 kwietnia, później zawołam was do postu zbiorczego z pracami, a zwycięzca zostanie ogłoszony do 26.04.

#pcmasterrace #minecraft #rtxon #nvidia #kartygraficzne
yousouyou - Miło mi poinformować, że BETA Minectaft RTX rusza już za dwa dni (。◕‿‿◕。)...

źródło: comment_15868694155E1qtS8kEVpSiP87Aresy9.jpg

Pobierz
  • 168
@yousouyou Największa różnica między RT a shaderami wydaje się różny poziom odbić w zależności od materiału na jaki pada światło. Plus barwienie światła odbitego od powieszchni.
@yousouyou: bardzo dużo efektów graficznych jest oszukanych, bo jakby miały być prawdziwe, to by zeżarły najszybsze setupy na śniadanie. Pytanie jak z wydajnością. Ja nie sprawdzę, bo aktualnie 1070 here, ale szczerze zastanawiam się czy jest sens w tej zabawie. Oczywiście, wspaniale że technologia idzie do przodu, ale aktualnie chyba odbieram RTX bardziej jako ciekawostkę niż istotną rzecz w grze.
@NOMUNZNOFUNZ: Niestety, to path tracing jak w Quake II RTX, bardziej obciąża GPU niż całe RT włączone w Control itd.

@Variv: Przy takim obciążeniu bez DLSS by się nie obeszło. Dobrze, że DLSS 2.0 działa pięknie i znacznie poprawia wydajność :)