@DoWhatYouWantButThinkAboutTheOmen: są tańsz średnio o połowę, głównie z powodu fajery po drugiej stronie, i mimo możliwości użytkowania w EU są po prostu niewygodne. Teraz biorąc pod uwagę zarobki w UK no, powiedzmy x4, wychodzi na to, że auta w UK są około 8 razy tańsze niż w PL. U nas za średnią pensję kupisz golfa 3 w dobrym stanie, a tam audi a8 D3
@DoWhatYouWantButThinkAboutTheOmen: maly rynek wtórny. Bogaty kraj ludzi stac na nowe. Wysokoe moszya utrzymania (tak ludzie kupija aita za £20k i patrza ile im pali xD)
U nas za średnią pensję kupisz golfa 3 w dobrym stanie, a tam audi a8 D3
@Electro_01: tylko ile włożysz w Polsce w utrzymanie Golfa III w stanie dobrym do jazdy, a ile za A8 D3 i to w UK ( ͡°͜ʖ͡°) Z resztą w Polsce też znajdziesz zgruzowane limuzyny za parę tysięcy.
@sorek: Poniekąd masz rację, ale to raczej wynika z faktu, że jeżeli chodzi o stare "premiumy" są drakońskie opłaty i ubezpieczenie, temu ludzie są zmuszani do kupna aut segmentu B i C nowych z salonu.
@patryk-hukalowicz: nie są zmuszeni. Są tak nauczeni. Wolą wywalić kase na nowe auto niż na starsze i płacić opłaty. Do tego kult diesla, mpg i £30 rocznie tańszego road taxu.
@sorek: A masz jakieś statystyki sprzedaży aut premium w UK w ostatnich kilkudziesięciu latach ? Coś mi się obiło o uszy, że ze względu na wyższe opłaty sukcesywnie spada.
@sorek: A masz jakieś statystyki sprzedaży aut premium w UK w ostatnich kilkudziesięciu latach ? Coś mi się obiło o uszy, że ze względu na wyższe opłaty sukcesywnie spada.
@sorek: Akurat to bardziej typowo polskie podejście, tylko, ze u nas wiąże sie ze zbieractwem kilka lat na samochód.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@Electro_01: tylko ile włożysz w Polsce w utrzymanie Golfa III w stanie dobrym do jazdy, a ile za A8 D3 i to w UK ( ͡° ͜ʖ ͡°) Z resztą w Polsce też znajdziesz zgruzowane limuzyny za parę tysięcy.
Eyup...
@sorek: Akurat to bardziej typowo polskie podejście, tylko, ze u nas wiąże sie ze zbieractwem kilka lat na samochód.