Wpis z mikrobloga

@burczymu_chastefan jeżdżę teraz na 18" ale profil opony się nie zgadza i nie przejdzie przeglądu w Szwajcarii. Felgi z oponami muszą być w homologowanych rozmiarach.

Za 350chf mogę kupić felgi z gj z oponami Bridgestone turanza z przelotem 5 tys km.

I w Szwajcarii nie ma dziur. A ta mazda jest sztywna i niewygodna nawet na 17".
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Pytanie czy pojeździsz tyle ile wynosi typowa żywotność opon. Jeśli pojeździsz, to bierz same opony. Skoro tam tak ostro sprawdzają to lepiej dopasować opony do prawidłowych felg niz brac komplet który może nie przejść. Osobiście nie widziałem nigdy GH na 19". Ori felgi z gh tez lepiej do niej pasują niż wzór z GJ
@Pangia w Polsce może i tak ale nie w Szwajcarii. Tutaj przeglądu nie przejdziesz nawet jak masz rdzę na krawędziach tarcz hamulcowych.

A przy rejestracji mojego citroena C5 w polsce diagnosta marudził że opony się nie zgadzają, były 17/50/225, a powinny być 17/55/225.
@open_or_die: a, to ja myślałem że o polskim grajdołku mówimy

Tutaj przeglądu nie przejdziesz nawet jak masz rdzę na krawędziach tarcz hamulcowych

to akurat jest już bycie przyjebem
@Pangia w Szwajcarii jest popularna usługa która przygotowuje samochód do mfk, płacisz 400 chf i mechanik ogarnia ci takie szczegóły.
No chyba że trzeba coś wymienić to wtedy cena odpowiednio rośnie.

Ostatnio znajomy robił przegląd w E90 z przebiegiem 150 tys, diagnosta nie puścił go bo stwierdził że przewody hamulcowe są już sztywne i trzeba je wymienić, tarcze się kończyły (na polskie warunki jeszcze 2 lata mógłby jeździć ( ͡º ͜