Wpis z mikrobloga

#cnc #frezowanie #wycinanie #obrobkametali #zaczep #aluminium #duraluminium #m365pro #bezpieczenstwo #tanioaledobrze #zlecenie

Witam

Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakaś dobra duszyczka, która by mi zrobiła coś takiego jak na filmiku w wolnym czasie?
Interesuje mnie wycięcie takiego elementu albo kilku w zależności od ceny z duraluminium z tego co się orientuje.
Nie znam się kompletnie na tym, zamawiałem od hiszpanów wersję czerwoną, ale raz, że jest mi już zbędna bo potrzebuje pomalować na inny kolor sprayem anodyzowanym VHT, druga sprawa to, że cholernie drogo 113zł.

Wiem, że da się to zrobić dużo taniej bo już nie jeden tam pisał, że on to zrobi na frezarce w 5min i weźmie grosze za to.
Jak na razie żadna z tych osób nie odpisała ani nie odpowiedziała na to zlecenie, które się tak oferowały także szukam pomocy tutaj :).

Filmik poniżej:
https://streamable.com/fzqmnx

Taki chce uzyskać efekt finalny jak jest na filmiku już po pomalowaniu, bo pierwszy raz skończył się failem, na poprawkę już zabrakło farby i bodajże ostatnie powietrze, zrobiło zacieki których nie zauważyłem i 120zł za baze i kolor poszło się jbc (nie malowałem tylko zaczepu)... ;/ co widać na zdjęciu - no ale cóż.

Problem jest taki, że nie mam wymiarów tego, ale może ktoś ogarnia temat, ew jakoś się to pomierzy.
Nie chcę tego dawać żadnej firmie która mnie skasuje za koszt maszyny, tylko komuś kto w wolnej chwili mógłby zrobić taki zaczep bądź kilka sztuk, jeśli będę wiedział jaka będzie cena.

Jeśli jakimś cudem ktoś się specjalizuje od razu w malowaniu takich elementów farbą VHT to już w ogóle będzie extra, no ale wątpię, że ktoś będzie oferował 2 w 1 ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Pozdrawiam ciepło :)
XwReK - #cnc #frezowanie #wycinanie #obrobkametali #zaczep #aluminium #duraluminium #...

źródło: comment_1590343672UXMGT4xYsY5zru9EXTsLFQ.jpg

Pobierz
  • 21