Wpis z mikrobloga

Chciałbym się spotkać jedną osobę, której podoba się nowy panel #mbank i uważa go za użyteczny. Czy na osobę, która zatwierdzała ten projekt, macie dotacje z PFRONu? Nie mogę się doczekać jak rozwalicie jeszcze aplikację na telefon. Mam wrażenie, że właśnie zaliczyliście totalny krok wstecz. I nie chodzi mi o layout, kolorki czy inne pierdoły a o użyteczność i dostępność funkcji. Zrobienie prostego zdefiniowanego przelewu obecnie jest wyzwaniem. I skończcie z tym bełkotem, że każda zmiana wywołuje kontrowersje i trzeba się przyzwyczaić, bo od razu do głowy mi przychodzi ten obrazek jak typ poddusza drugiego typa...
  • 13
@Zgrywus1: ciekawe czy ten kto to klepnął posiada w ogóle konto w mBank. Pamiętam jak kilka lat temu robiłem zadymę operatorowi Play za przekręcenie mnie na umowie (potem wszystko wycofali i teraz jest elegancko) i w trakcie wymiany zdań typ z obsług klienta mi powiedział, że on nie ma takich problemów bo nie ma telefonu w Play...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@marusz: mocny typo. A tak szczerze to nie wiem po co zmieniac cos co jest okej, o ile nie wiem co zmienilo sie w panelu klienta w przegladarce, bo tydzien temu wchodzilem pierwszy raz i pewnie bylo po zmianie (i wygladal gowniano, w millenium funkcjonalnosc i przejrzystosc zdecydowanie wyzsza), to panel w aplikacji wyglada troche tandetnie w porownaniu do poprzedniego
@Zgrywus1: to screen ze starej wersji :D w tej tej listy nie ma. Możesz tylko wybrać wszystkich odbiorców, a ja chcę ulubionych, bo przekopywanie się przez listę setek kontaktów jest odrobinę mniej uciążliwe co wpisywanie numeru konta ręcznie.