Wpis z mikrobloga

@zordziu: wiem o co chodzi, snop światła nie był równomierny, rozmyty i skierowany w jedno miejsce. No niestety, na temat elementów na pierwszy montaż, a ich zamiennikami, czy oryginałami "bez logo marki" można pisać elaboraty.
  • Odpowiedz
@Rozzi01 procedura wygląda następująco: podajesz model reflektora. Sprawdzamy koszty, wysyłasz reflektor, następnie jest on polerowany, leci na linię do powlekania, jest powlekany, utwardzany i następna w kolejności jest kontrola jakości. Jeżeli jest ok to reflektor wraca do ciebie z powłoką, jeżeli nie to proces jest powtarzany. W małej skali, dla aut nie premium raczej nieopłacalne. Ale jeżeli ktoś jest entuzjastą danej marki i wie że nie da się na rynku kupić zamiennika
  • Odpowiedz
@verdelux powłoki UVHC są nieco miękksze niż typowe HC ponieważ mają właśnie dodatek w postaci filtra UV. Obecnie współpracuje z największym producentem kloszy samochodowych w Europie, jest mały przestój bo korona, czekamy jak to się rozwinie.
  • Odpowiedz
@verdelux dodam jeszcze że UVHC stosuje się jedynie na kloszach z poliwęglanu, klosze z PMMA nie potrzebują filtra UV i można powlekać je zwykłym HC, twardość takiego klosza osiąga nawet 5H w skali Mohsa.
  • Odpowiedz
@Kontakt-Z-Gruzja: Coś ty tam robił 2 godziny? Przecież to 20 minut roboty łącznie z ładowaniem 4 harnasi. Miałem taka toyote, super auto, ale reflektory to faktycznie dramat
  • Odpowiedz
  • 0
@zordziu sprawdź żarówki. Można kupić komplet za dwie dychy i się trafi że będą wykonane poprawnie i będzie świecić tak jak trzeba, a można kupić komplet za 200 i obie będą inaczej świecić. Jest masa filmow na YT z tym związanym i po prostu kwestia farta trafienia dwóch dobrze świecących żarówek.

Jak dla mnie w starym gruzie jedyna opcja na zmatowiałe reflektory to papier ścierny + klar z pistoletu.
  • Odpowiedz