Wpis z mikrobloga

@jackblackcanada: Części są tanie. Prawie wszystko powymieniane, nowy akumulator, opony, sprzęgło... Auto jeździ jak trzeba i mało pali. Kupię nowe auto w którym nie wiadomo co się dzieje i będę wymieniał znowu części eksploatacyjne. A ze starym co zrobię? Sprzedam? Dużo za niego nie wezmę, wkład mi się nie zwróci jedynie nowy właściciel będzie sobie hulał na moich nowych oponach itd.
Doszedłem do wniosku że mi się nie opłaca zmieniać, jeśli
@drzuo jeżdżę 15 letnim klekotem, czekam co pieprznie pierwsze: turbina, wtryski, dwumas czy egr ( ͡° ͜ʖ ͡°) najstarszy jakim jeździłem to 1991 r. ze mną 2010-2015 nalatałem niewiele bo ok 40-50tys a było to W124 2.5D bez turbiny, bez dwumasy, bez wtrysków, bez DPF bez egr, jedyne co się tam mogło zepsuć to radio ¯_(ツ)_/¯ a jaki jest Twój powód na klekota ?
jeżdżę 15 letnim klekotem, czekam co pieprznie pierwsze: turbina, wtryski, dwumas


@snwptest: Ja już po dwumasie i regeneracji turbo. I nawet źle nie było, dwumas ok 1k PLN a straszyli że to ze 3k kosztuje. Szkoda mi zmieniać bo jak kupię 10 lat młodsze to tam nie mam nic w sumie ciekawego, wyłożę ze 30k a mi to wcale nie zmieni jakoś realiów jazdy. Byle był mp3 grało i auto jechało
@drzuo u mnie nie ma MP3, sama bieda cdaudio , ale co ten wątek poruszałem na tagu motoryzacja to żadnego taniego rozwiązania z dobrą jakością i żeby nie korzystać z telefonu nie było ¯_(ツ)_/¯ a szukać fabrycznego radia z cd-mp3 to też ryzyko ile to podziała no i zniechęca mnie rozbieranie plastików a wydrzeć trzeba cały kokpit ()
@snwptest: Nie masz standardowego slotu na radio? Ja kupiłem jakieś radio za 120 zł 8 lat temu tylko po to żeby miało wejście na pendriva. Nie żadne CD, Cd-mp3 czy bawienie się w te duperele z oszukiwaniem radia żeby myślało że gra z cd a tak naprawdę mp3. Jeden z plusów starych aut jest właśnie to że nie było tych #!$%@? dedykowanych paneli z którymi nic nie zrobisz bez wymiany pół