@Marczeslaw: zalezy od auta. W skrzyniach gdzie wybór biegu jest manualny (w sensie taka wajcha, która mozesz przesuwac przod-tyl) i tak musisz przeleciec wszystkie biegi, zeby wrzucic z D na P lub na odwrót. W skrzyniach, gdzie wybór biegu jest elektryczny np. nowe BMW i Mercedesy nie trzeba juz tak robic. Bo mozemy kliknac guzik P i nam odrazu da tryb parkingowy. Analogicznie z innymi biegami. W dol - D, w
@zanudzony @BillyGugu @wxx71 Też tak robię, tylko dzisiaj się spotkałem z takim pomysłem. Rzekomo jeśli najpierw wrzuci się N to trzpień blokujący skrzynię nie wchodzi w pracującą skrzynię, tak jak bezpośrednio z D na P.
@BillyGugu
@wxx71
Też tak robię, tylko dzisiaj się spotkałem z takim pomysłem. Rzekomo jeśli najpierw wrzuci się N to trzpień blokujący skrzynię nie wchodzi w pracującą skrzynię, tak jak bezpośrednio z D na P.
Jak stoisz to poślizg jest na konwerterze tak damo Jakbys w manualu włączył sprzęgło. Skrzynia stoi a kolo zamachowe sie kreci
@wxx71: Ja uwielbiam bawic sie dźwignia w bmw po wbiciu trybu sport i wciśnięciu P :)