Aktywne Wpisy
Chicoxxx66 +310
Mireczki jestem tak zły i smutny, że wszystkiego mi się odechciało...
Zrobię trochę #gorzkiezale bo mam taką potrzebę.
Mianowicie, pierwsza rzecz, to pokłóciłem się z narzeczoną i związek wisi na włosku.
Druga rzecz, która mnie dobiła to praca.
Jakiś czas temu, dostałem ofertę pracy jak specjalista ds. systemów produkcyjnych (znajomość narzędzi lean i SAP PP) za dobre pieniądze, w aktualnej pracy położyłem wypowiedzenie i czekałem. Minął około tydzień i dostałem informację, że
Zrobię trochę #gorzkiezale bo mam taką potrzebę.
Mianowicie, pierwsza rzecz, to pokłóciłem się z narzeczoną i związek wisi na włosku.
Druga rzecz, która mnie dobiła to praca.
Jakiś czas temu, dostałem ofertę pracy jak specjalista ds. systemów produkcyjnych (znajomość narzędzi lean i SAP PP) za dobre pieniądze, w aktualnej pracy położyłem wypowiedzenie i czekałem. Minął około tydzień i dostałem informację, że
MarcelinaM85 +717
Przenieś numer do Orange, zadaj pytanie wczoraj rano tutaj na tagu (wołając Eksperta Orange), nie łaska odpowiedzieć (chociaż innym już odpowiedzi udzielono, zaledwie kilka godzin temu), no miło.
Drugi dzień w nowej sieci, a tu już pojawia się problem z usługami...
Pomyśl sobie "a to może na czacie z Doradcą szybciej załatwię sprawy techniczne", szkoda tylko że klikając na opcję "Uruchom czat z Doradcą" możesz sobie czekać w nieskończoność na załadowanie się czatu (z trzech różnych przeglądarek i dwóch komputerów). W sumie może są już po pracy, dlatego czat nie łączy się z żadnym Doradcą, ale jednak sprawdź godziny pracy: (Czat dostępny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-21:30.), hmmmm...
Następna myśl "a może weź za...", a nie, ta myśl to napisanie tego postu, bo czemu by nie.
Właściwie, po co się przejmować skoro kolejny klient "złapany" do statystyk, bo numer przecież już przeniesiony.
Sieć #1
.
.
.
tak tak wiem, że bardzo wam przykro, że prosicie o kontakt, że postaracie się pomóc.
#mobilevikings
chyba że chodzi Ci o pierwsze moje pytanie do nich tutaj na tagu, to pytałem czy dla nowego klienta przenoszącego numer jest jakiś "pakiet powitalny" czy coś w tym stylu, jak to bywało czasami, 100zł na rozmowy, itp. :D
a tak poważnie, to chodziło mi głównie o rozmowy, wolałbym takie coś ala to 100zł na miesiąc, dlatego pytam czy jest może coś takiego teraz, np. do aktywowania jakimś kodem, bo apkę to mam
jak już wcześniej wspomniałem, przeniosłem się ze względu na zasięg jak i możliwość załatwiania wszystkich spraw u nich przez neta (dlatego ten post napisałem w ogóle), a pytanie o bonus to tak tylko dla własnej informacji (a może i miłego zaskoczenia)
bo w apce nie wpadło mi nic takiego w oko
a ja mówię o tym:
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/100-zl-na-start-w-orange-na-karte-2/