Wpis z mikrobloga

Mireczki, doradzcie mi co mam zrobić. Na początku maja kupiłem latopa Acer Nitro 5 z allegro od sklepu oleole.pl na raty. Chwilę później sprzęt miałem u siebie. Niestety, po przyjeździe były z nim problemu. Zgłosiłem kilka problemów jako rękojmi, później jednak z niektórymi sam sobie poradziłem zanim odesłałem sprzęt. Jednak został nadal jeden - żółte plamy(?)na matrycy. Sprzęt odesłałem kilka dni po złożeniu rękojmi. Przyjęli na serwis i cisza. Pytam jakoś oo tygodniu co się dzieje, tez cisza. Nagle po moich pytaniach dostaję odpowiedź 2 czerwca o tym, że nie wykryto usterek które zgłaszam, a ja do dziś nie mam sprzętu! Oleole w sumie mnie zbywa, nie dają żadnych konkretnych wiadomości, serwis Acer nie jest w stanie mi nic powiedzieć bo nie mam nr seryjnego (nie zapisałem nigdzie przed wysyłką). Wydałem na sprzęt +3600 a nie mam go u siebie, jest jakaś dziwna wadą na którą nie raguje serwis, nie wiem co mam zrobić. Ponizej zdjęcia z usterki. Na górze na ciemnym tle widać żółte światło. W prawym rogu też je widziałem.
Gdybyśmy w serwisie Huawei tak trzymali telefony klientów które rzekomo sa wolne od wad i nie odsyłali ich i olewali to by nas dojechali. Ta sytuacja z punktu serwisanta wydaje mi się jakimś nieporozumieniem.
#oleole #acer #reklamacje #allegro
olek7881 - Mireczki, doradzcie mi co mam zrobić. Na początku maja kupiłem latopa Acer...

źródło: comment_1592431508Xu0ap1KT6ZTOkg8tBJYmlT.jpg

Pobierz
  • 4
głosiłem kilka problemów jako rękojmi, później jednak z niektórymi sam sobie poradziłem zanim odesłałem sprzęt. Jednak został nadal jeden - żółte plamy(?)na matrycy. Sprzęt odesłałem kilka dni po złożeniu rękojmi. Przyjęli na serwis i cisza. Pytam jakoś oo tygodniu co się dzieje, tez cisza. Nagle po moich pytaniach dostaję odpowiedź 2 czerwca o tym, że nie wykryto usterek które zgłaszam, a ja do dziś nie mam sprzętu! Oleole w sumie mnie zbywa,
@olek7881: Na przyszłość wysyłając na rękojmie: wysyłasz i siedzisz cicho 14 dni. Mija czas na ustosunkowanie się i twoja reklamacja jest już przyklepana i pozostaje upomnieć się o swoje.
@OleOlePL: Drugi raz została odrzucona naprawa reklamacyjna. Czy zostałem oszukany na 3600 ponad i teraz nic nie możecie z tym zrobić? nie będę korzystać ze sprzętu który nie działa jak powinien. Wyślę nr reklamacji tylko,że to nic nie zmieni.
@olek7881: Cześć, przykro nam jednak nie jesteśmy w stanie podważyć opinii autoryzowanego serwisu. Jako Sprzedawca nie mamy odpowiednich uprawnień aby dokonać diagnozy.

Możesz jeszcze skontaktować się z Acer składając reklamację bezpośrednio u Producenta jeśli zgłoszenie zostało u nas zakończone. Mamy nadzieję, że uzyskasz wskazówki dotyczące sprzętu.

Pozdrawiamy,
Zespół OleOle!