Wpis z mikrobloga

@enforcer:


Nie uwierzę żeby klienci mieli na tym zyskać.
Kolejny pomysł ogromnego kopro, aby dymać ludzi.

@DiMaria: Klienci kupujący nowe samochody prawdopodobnie nie stracą na tym nic. Takie rzeczy mają na celu utrudnić życie osobom kupującym samochód z 2-giej i 3-ciej ręki. W celu zachęcenia ich do kupienia nowego auta zamiast używanego.
  • Odpowiedz
  • 1
@enforcer znając społeczność BMW to zaraz powstałyby aplikacje za pomocą których bez abonamentu można aktywować różne funkcje. Już teraz za pomocą komputera, lub smartfona samodzielnie można zwiększyć moc, przyspieszyć działanie skrzyni biegów, odłączyć przedni napęd i aktywować wiele innych funkcji.
  • Odpowiedz
@audisa: Ale wiesz, że to producent na tym straci? Skoro będą leciał same "M-pakiet full opcja", ale będzie wszystko w blokadzie, to jak myślisz ile zajmie komuś z NCS zakodowaniem nowych ustawień? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Godzina-dwie i masz full auto za cenę najbiedniejszej wersji. Super pomysł bmw.
@gucias: Tak jak wspomniałem, wystarczy mieć głowę, odpowiednie kable i parę programów, a możesz wyczyniać cuda. Nie straci
  • Odpowiedz
@audisa skoro łatwiej i bardziej oplacalnie jest wyprodukować filull opcję to niech podniosą standardy wyposażenia zamiast robić na siłę downgrade i #!$%@?ć klientów na kasę ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@enforcer: przecież to nie jest nic nowego, już w volkswagenach w 2010 były wsadzane rzeczy i nieaktywowane bo tak było taniej po prostu i teraz ludzie sobie aktywują vcdsem
ba, nawet w stilo z 2002 miałem położoną wiązkę do tempomatu, wystarczyło wsadzić manetke
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@enforcer: xd xdxdddd
Już to widzę, jak Polak nie próbuje tego ominąć, będzie rach ciach i gotowe, jak grzyby po deszczu wyjdą warsztaty oferujące odblokowywanie opcji. Zachodni konsument może i jest leniwy, ale multum Polaków jak choćby nie spróbuje mieć czegoś taniej, to nie przeboleją.
A producenta #!$%@?ło, no ale bmw to już od kilku lat ma same takie dobre pomysły. Jak nie linie nadwozia z #!$%@?, to grille liczone w
  • Odpowiedz
@enforcer: Takie coś jest już od dawna. Chyba Vectra C miała tempomat w każdej wersji, a za dopłatą po prostu dochodził przycisk. Jeżeli 50, 60, 70% klientów coś zamawia, to po co robić kolejny, podobny element, bo czegoś tam nie ma na pokładzie? Nie dość, że trzeba to zaprojektować, to jeszcze przetestować, certyfikować, zamówić, wyprodukować i trzymać na stanie magazynowym. Wrzucają sporo w standardzie, a aktywacja polega na podłączeniu tego co
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@enforcer: już 25 lat temu w Peugeocie ojciec miał tak, że były całe wiązki, brakowało tylko ostatniego elementu. Tak było np z oświetleniem schowka czy regulacją natężenia podświetlenia deski rozdzielczej i jeszcze z jakimiś pierdołami.
  • Odpowiedz
@TheOneEyedKing: NSC jest do serii E, esys do F, G dla kodowania, programowania. Do nowszych aut z jednostkami MGU już nawet esys powoli nie wystarcza do pewnych funkcji tylko potrzebne są specjalne programatory lub inne programy ale to już temat rzeka
  • Odpowiedz
@jason_bourne: jak w mojej Alfie z 07r., Tempomat był wbudowany a jedyne co musiałem zrobić to dokupić manetkę xd


W E46, E39 w dieslach to samo wystarczyło kierownice zmienić.

W BMW kiedyś można było zamówić rozszerzona wiązkę i później doposazac auto, a cała instalacja już była przygotowana, z mojego punktu widzenia nie jest to złe, na nowe mnie nie stać, a po gwarancji ktoś to prędzej czy później rozkoduje, na każdego
  • Odpowiedz
Znowu komentują ludzie co mają dacie z salonu max. Gdy kupujesz nowa furę marki premium to nie ma opcji żeby w salonie dali ci sprawdzić wszystkie funkcje. Czasami też możesz kupić auto które dopiero wejdzie na rynek. Gdy ktoś w salonie mówi coś że to jest fajna nawigacja i weź ja a później się okaże że lepiej jechać ze smartfona to robi się słabo. Rozwiązanie w którym masz wszystkie dostępne funkcje przez
  • Odpowiedz