Wpis z mikrobloga

Witam, miraski. W moim 1.9 TDI 110km afn borykałem się z tak zwanym przeładowaniem. Zacząłem naprawę od wymiany przewodów podciśnienia, przewodu do serwo (był pekniety), zmiany gruszki (sztangi bo była grzechotka), podmiana zaworków n75 z n18. Czyszczenie geometrii. I teraz mam następujący problem gdy wszystko jest podłączone ok jest moc z dołu ale góra według vcds zadane doładowanie około 1950 a aktualne 2550 mbara. Gdy odlacze od gruszki turbo podciśnienie to dołem ciężko jedzie dopiero przy około 3/.3.5k obrotow. #vw #volkswagen #motoryzacja #golf4
  • 10
via Android
  • 0
@AarturR doradzisz jak? Założyłem ją według starej ale nic to nie dawało, skręcałem o pół obrotu to od dołu szło a wyżej w tryb awaryjny, wczoraj rozkręciłem Ją i jest lepiej ale no będę musiał się pobawić z nią. (Po pół obrotu czy po więcej?)
via Android
  • 0
@AarturR
@soldier30p a jeszcze takie pytanie żeby się upewnić. Jak góra za duże jest to znaczy że trzeba ją wydłużyć? Bo jak Ją skracalem to wtedy szybciej w awaryjny przechodziło i max 3.200obrotow wtedy odcinalo.