Wpis z mikrobloga

Mirabelki i Mirki - niecodzienna sytuacja. Trafil do mnie starszy pan ktoremy dzieci z zagranicy w media ekspercie kupily nowego iphone 7. Z tego co sie orientuje chlopak w sklepie zalozyl mu konto icloud ale nie podal mu danych. Dziadek ma 78 lat i ciezko u niego z technicznym jarzeniem. Przyniosl do mnie tego iphona bo zle wpisywal kod i go zablokowal. Ja mu go zresetowalem - ale nie mozna go aktywowac bo nie znamy konta icloud ani hasla. Pisze wiec do supportu aplle bo tylko oni moga go podobno odblokowac a oni chca dokument sprzedazy. Wiec robie skan paragonu i wysylam. Zle - musi byc dokument na ktorym widnieje numer seryjny tego iphona. Dziadek byl w media i wypieli na niego dupe,a chlopak co mu zakladal tego iclouda juz nie pracuje i nie ma z nim kontaktu. Sytuacja patowa - jest nowy iphone - masz dowod zakupu i niemozesz go uzywac. Doradzcie jak mu pomoc.
  • 2