Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki bardzo proszę o poradę. Dostaliśmy z firmy zaproszenie do Pragi i będziemy nocować w hotelu. Ja będę musiał dotrzeć tam sam następnego dnia po locie firmy. Jestem spierdoksem, ale tak się potoczyło, że zacząłem pracę i muszę obracać się wśród ludzi. Jakoś mi idzie, ale to mnie przerosło, firma nam kupi bilety i będę musiał sam z Okęcia tam lecieć. Nigdy nie jechałem nawet taksówką, nie byłem w hotelu, nie byłem za granicą. Jak mam się zachować? Opiszę mi ktoś po kolei jakie kroki poczynić, jestem totalnie zielony, w Warszawie miałem problem żeby kupić bilet w biletomacie. Wchodzę na lotnisko i gdzie mam się udać? Podobno są jakieś odprawy itp. A na miejscu w Czechach mam pojechać taksówką do hotelu. Gdzie mam iść po wyjściu z samolotu? Jak rozmawiać z taksówkarzem, czy oni tam znają angielski czy po polsku się dogadam? Co w hotelu mam powiedzieć jak przyjdę i w jakim języku? Mam iść do recepcji i co mówić, znam angielski na podstawowym poziomie. Jak jest z posiłkami w hotelu, idzie się do restauracji i tam je? Opiszę to ktoś krok po kroku? Błagam pomóżcie bo zwariuję, a muszę sobie poradzić, w firmie nic nie mówiłem, że nic nie ogarniam, po prostu powiedziałem, że polecę. #przegryw #spierdoks

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f2a7a5665ae7239fe3d4499
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Przekaż darowiznę

[====================....................] 51% (120zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 2 lat działania AMW!
  • 12
@AnonimoweMirkoWyznania:
Zainstaluj sobie Bolta czy Ubera - będziesz widział dokładnie, gdzie jest taksa i możesz pobrać sobie fakturę na e-mail do rozliczenia z firmą. Sprawdź na stronie lotniska przez numer lotu na jaki terminal musisz się zgłosić i na ten terminal ustaw adres docelowy w aplikacji.