Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@deathlef serio? Ale to mówisz że wtedy drapiezniki łapać? Trochę się boję na bata 7m. Nie znam się ale tak na oko jak wpadnie jakąś duża ryba to nie wiem czy ściągnę ja.
Czy przypon musze mieć tak długo żeby był lekko przed dnem?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ShpxLbh: nie no żartuje. Może po prostu zmień haczyk na większy i przynętę, zakładaj więcej, spróbuj 2 czerwone i kilka białych założyć na hak, albo kilka ziaren kukurydzy. Kombinuj.
  • Odpowiedz
@ShpxLbh: Nie ma co kombinować z haczykami z innej pobudki niż dopasowanie do przynęty, okonie mają większe pyski niż płocie tego samego rozmiaru.

Rozwiązanie to podanie przynęty naturalnej - kukurydza, pszenica. Jak masz spore ziarna to konopie będą świetne. Jeśli wtedy wciąż będą okonie brały to znaczy że trafiłeś na ławiczkę która rzuca się na wszystko i powinieneś się lekko przenieść i nęcić bez mięcha (robaków).
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Amasugiru czyli nabijam kukurydzę z puszki, i grubsze ziarno na zanętę? Jutro zmienię miejsce gdzie jest głębiej może. Mam mały zasięg tym batem chyba jednak ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@ShpxLbh: Zanęta nie może mieć dużych frakcji za dużo, bo ryby się zapchają i nie wezmą przynęty. Niech przynęta będzie głównym daniem dla nich. Nie musi być to kukurydza, zwłaszcza jeśli spodziewasz się małych ryb, choć małe ziarenka powinny być okej. Jeśli nie będzie brań na kukurydzę/pszenicę to po jakimś czasie dopiero spróbuj robaków by zobaczyć, czy to miejsce w ogóle żyje.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Amasugiru dziękuję Mirek. Bardzo ciężko znalezc konkretne info na forach i stronach. Ale powoli się przedzieram przez nowe hobby. Teraz muszę dotrzeć do info jak zdać kartę rybacka.. Póki co prywatne łowisko.
  • Odpowiedz
  • 2