Wpis z mikrobloga

Mirki, 2 dni temu zrobiłam rezerwację hoteluu w Budapeszcie przez Booking na wrzesień za 120 euro. Wczoraj Węgry ogłosiły zamknięcie dla wszystkich obcokrajowców granic od 1 września, więc z wiadomych przyczyn pojawić się w hotelu nie mogę. Pisałam do hotelu i proponują taką opcję, że biorą dla siebie 60 euro, a drugie 60 euro zostaje u nich "w kredycie" do wykorzystania przeze mnie na złożenie rezerwacji u nich do końca 2021. Na zwrot nawet 50% się nie zgadzają.
Nie podoba mi się to rozwiązanie i tu moje pytanie - mogę coś zrobić, żeby odzyskać chociaż część pieniędzy? Czy już wszystko przepadło?
#booking
  • 4
@Coalia a na jaką datę konkretnie? Jak na początek września, to może być lipa. Im później, tym lepiej. Myślę, że możesz odzyskać pieniądze w większości ale to trzeba kontaktować się z bookingiem.
@Coalia no ale to ONI nie mogą wykonać usługi. Prawo jest jasno po twojej stronie. Niestety nie podam Ci konkretnego paragrafu, bo nie jestem prawnikiem ale miałem podobną sytuację i dostałem 100% zwrotu, pisząc do bookingu.