Wpis z mikrobloga

Szanowni użytkownicy, wiem że jestem tu na wykopie zielony. Zarejestrowałem się tu żeby między innymi napisać o zamówieniu ,które ostatnio złożyłem na stronie Monaron. Podobnie jak Użytkownicy wyżej również szukałem opinii na temat tej firmy, ale nie znalazłem nic co mnie usatysfakcjonowało. Postanowiłem jednak złożyć tam zamówienie. Znałem wcześniej Greckiego producenta jakim jest Pentagon i wiedziałem jakiej jakości są to produkty. Na stronie Monaron, złożyłem zamówienie na spodnie, pasek i koszulkę t-shirt.
T_oshiro - Szanowni użytkownicy, wiem że jestem tu na wykopie zielony. Zarejestrowałe...

źródło: comment_1607107955fV9O1Ms2r3Z9HArhb21Ng7.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@mrowed: może Pan sobię myśleć co chcę. Ja chciałem się podzielić jedynie swoją, opinią. Gdybym czekał na Użytkownika zamawiajacego kurtkę z postu wyżej przed moim, umarł bym z nudów. Dziękuję :-)
  • Odpowiedz
@mrowed: Jestem pewien, że kultura obowiązuje wszędzie tak samo, również w Internecie. Stąd zwrot grzecznościowy, bo każdemu należy się szacunek. Swoją drogą, nie wiem jak mam udowodnić, że mój wpis o zakupach to spontan. Wstawić dołączone zdjęcie faktury, naprawę już sam nie wiem. Poprostu zamówiłem dla siebie coś z tego sklepu i chciałem się podzielić opinią. Jakiś czas temu czytałem wykop o klockach Cobi i tam pierwszy raz spotkałem się z
  • Odpowiedz
Trochę odgrzewany temat, ale ja kupiłem u nich najpierw kurtkę, później spodnie i parę koszulek, wszystko na promo. Dostawa za każdym razem do 48h. Jestem mega zadowolony z jakości każdej rzeczy i spokojnie dałbym za nie pełną kwotę. Chciałem jeszcze kupić ostatnio kurtkę zimową bo też były spore promo, ale po paru dniach chyba ba wszystkie zimowe zniknęły i weszła kolekcja wyglądająca na wiosenna :o Jak będziecie zainteresowani to mogę porobić jakieś
  • Odpowiedz