Aktywne Wpisy
Sylvio19 +86
Nigdy nie zapomne jak wszedłem do pokoju mojej siostry na jej osiemnastce i zobaczyłem ją na kolanach robiącą gałe najlepszemu kumplowi swojego chłopaka. Powiedziałem tylko: sorry i się wycofałem. Schodząc ze schodów widziałem jak Bartek (jej chłopak) je krokieta z barszczem i sie uśmiecha bo już miał ostrą faze. Nigdy mu o tym nie powiedziałem. W zeszłym roku wzięli ślub. #zwiazki #seks #rozowepaski #logikarozowychpaskow
iErdo +243
No więc skiepściłem xD Czemu? Bo jestem głupi. Generalnie ładnie to sobie wymyśliłem, ale nie wziąłem pod uwagę wody za Zimorodkiem, i to co w wizjerze wyglądało fajnie, na kompie wyglądało okropnie, odbicia wody wzmacniają efekt aberracji chromatycznej i dziwnego rozszczepiania światła, więc Zimorodek był w złym stanie. ALE żeby dowieźć, to postarałem się coś z niego wykrzesać, musiałem zasymulować inne tło. Ogólnie normalnie bym nie edytował tego zdjęcia i je wyrzucił.
@ofdm: Herosy 3 na przykład się nie starzeją i mi osobiście bardziej się podobają wizualnie niż nowe części w 3D ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Strzelec_Kurpiowski aoe 2
@Zwanek: fakt, na pierwsze gry 3D, np. z pierwszego PlayStation prawie już nie da się patrzeć. Za to Metal Slug który też był na tej konsoli, jest już ładny, bo właśnie jest w 2D.
Już pomijając oczywistą rzecz jaką jest nostalgia, to wtedy jeszcze 3D było tak słabe, że musiało być stylizowane, co sprawiło że czas był nieco łaskawszy dla tych gier. Za to jazdy zaczęły się wraz z fotorealizmem. Np. taki Morrowind potrafi już solidnie ukłuć w oczy.
@Zwanek: Morrowind kłuje w oczy głównie drewnem, ale tekstury i modele są akceptowalne nawet dzisiaj.
W PSX z tego co kojarzę, nie mieli nawet normalnego procesora graficznego i całe tekstury trzęsły się i wyginały.
@Shadovek: to akurat pierwszy Blitzkrieg, ale pierwsze Sudden Strike praktycznie tak samo wyglądały ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PEPE_Le_Sfont: pojazdy nie są 3D, to sprite'y.
@Strzelec_Kurpiowski
@ofdm
@Zwanek
@guest
@pacjent_0
Mnie jeszcze bardziej przekonała zmiana grafiki w strongholdzie
( ͡° ͜ʖ ͡°)