Wpis z mikrobloga

@Dimonn: Po 2k dziennie na steamie czyli bez szału ¯\_(ツ)_/¯ https://steamcharts.com/app/1284410

Ale gra jest dostępna przede wszystkim na GOGu, iOS i Androidzie. Regularnie wydawane są dodatki, praktycznie co miesiąc jest balans, istnieje coś co można nazwać esportem (jest specjalna oficjalna strona do tworzenia turniejów) a w pierwszym kwartale "Gwint przyniósł największe zyski w swojej historii"

Więc chyba projekt jeszcze żyje...
@soltysek Właśnie wbiłem na twitcha zobaczyć i faktycznie ludzi mało się kręci wokół tego, ale gra teraz jest piękna i wydaje się, że dużo bardziej dopracowana niż wcześniej. Jakieś tam turnieje, aktualizacje i dodatki są, więc gdzie jest problem? Czemu zainteresowanie nie rośnie?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Dimonn: Gwint nigdy na Twichu nie miał nawet dobrej widowni, rekord to chyba jakieś 40 000 ludzi na którymś z większych turniejów.

To jest trudna gra (w porównaniu do tego co było oryginalnie w Dzikim Gonie) i osobom które nie znają zasad ciężko się to ogląda.

Nie mierzył bym popularności gry tylko oglądalnością na Twichu.

Jest stabilnie, ostatnio zapowiedzieli że pracują nad "prawdziwym" draftem który ma zastąpić tą nieszczęsną arenę która