Wpis z mikrobloga

@Night_Nine: nie polecam zaczynać od helpdesku jeśli docelowo planujesz zostać programistą - ta ścieżka jest dobra dla ludzi, którzy z IT nie mają nic wspólnego i potrzebują jakkolwiek się zahaczyć, a potem awansować poziomo.

Skoro studiujesz informatykę powinieneś bezpośrednio uderzać w stanowisko dev, wszystko inne jest zwykłą strata czasu, co bezpośrednio odbije się na twoim doświadczeniu i zarobkach

Chyba że idziesz na informatykę, ale nie chcesz być programistą no to wiadomo
@powaznyczlowiek: Najgorsze jest właśnie to, ze pomimo ze programowanie wyglada ciekawie nigdy nie potrafilem sie nakierunkowac, mam nadzieje ze studia mi pomogą w tym, tak czy siak dzięki za info zresztą z help desku zawsze mozna awansowac prawda?
@Night_Nine: najpierw wybierz sobie ścieżkę - co ty chcesz robić - administratorka (polecam), programista, grafik, webmaster czy co tam innego jest. Potem dopiero zastanawiaj się nad pierwszą pracą. z helpdesku to raczej awans na admina a nie na programiste
No dobra, ale teraz pytam o taką prace w it na początek w korpo pokroju helpdesk, bardzo dobry angielski wystarczy?


@Night_Nine: na wejsciu wystarczy abys kumal dokumetnacje, czyli czytany bierny na poziomie srednim, abys kumam co tam jest napisane
Najgorsze jest właśnie to, ze pomimo ze programowanie wyglada ciekawie nigdy nie potrafilem sie nakierunkowac, mam nadzieje ze studia mi pomogą w tym, tak czy siak dzięki za info zresztą z help desku zawsze mozna awansowac prawda?


@Night_Nine: z helpdesku z natury idziesz na admina ogolnego,
po adminie ogolnym mozesz sobie zrobic specjalizacje, czy linuksy, czy windowsy, czy sieci, czy wirtualizacja, w wiekszych korpo sa osobne dzialy tylko na rzecz np
Akurat slyszalem o tym wiele XD No ale coz, korpo wymaga wyzszego to bedzie wyzsze


@Night_Nine: tak zrob to wyzsze bo pani z HR nawet jakbys bys mistrzem wyczesaczem moze nawet twoje cv nie przekazac dalej bo durny podpunkt "wyzsze" nie bedzie spelniony