Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem studentem dziennym i w międzyczasie pracuje. Wszystko zdalnie. Jak sobie radzić z brakiem chęci do czegokolwiek?
Wszystko odkładam w czasie, nie mam motywacji. Siedzę u matki w domu, więc z pracy miesięcznie odkładam po kilka tysięcy, ale w ogóle mnie to nie cieszy. Jest to mój zawód, ale coraz więcej różnych obowiązków, coraz mniej związanych z tym co mnie naprawdę interesowało, a więcej użerania się z klientami. Jest tyle tego ze strony pracy i studiów, że mi się wszystko miesza, a do tego nie potrafię usiąść do tylu złożonych spraw na te 8-10 godzin + w międzyczasie myśleć o studiach, projektach.
Na wykładach i ćwiczeniach muszę być na kamerze, więc praca w międzyczasie w większości odpada. Dostanę podwyżkę, ucieszę się na tydzień i dalej nic z tego. Nic praktycznie sobie za to nie kupuje, jedynie jakaś elektronika, ale nic mi więcej nie potrzeba. Myślę sobie, że może odłożę kiedyś na jakiś większy wkład własny i zamieszkam w mieście, ale do urwy nędzy po co to.

#przemyslenia #pracbaza #studbaza #przegryw #prokastynacja

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f85af28605297c54a62c315
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Jestem studentem dziennym i w międz...

źródło: comment_1602600700Iv5ngc6CUNVJHU3lOWJ3V7.jpg

Pobierz
  • 22
@AnonimoweMirkoWyznania: Ktoś już napisał i ja powtórzę: zrezygnuj z czegoś. Albo pracujesz i dajesz z siebie wszystko (bo zazwyczaj tak jest) i olewasz studia, albo kończysz robotę, robisz studia i wracasz zarabiać kasę jak zdobędziesz wykształcenie. Nie ma nic złego w tym, że nie potrafisz sprostać wysokim ambicjom (zakładam, że takie masz). Odkładasz po kilka tysięcy, czyli masz kasę, czyli możesz pozwolić sobie na odpoczynek od pracy.