Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jak osoby na studiach znajdują czas na cokolwiek, na jakieś imprezy czy wyjścia? Studiuję na politechnice i mam tyle materiału do przerobienia, że naprawdę ciężko jest znaleźć czas, jeżeli chce się faktycznie zrozumieć materiał, a nie iść po łebkach. QQ
Nie wiem, czy trafiłem na tak zdolną grupę u mnie na kierunku, czy po prostu sam jestem debilem. :|

#studbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f8b25f3605297c54a62cc72
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Przekaż darowiznę
  • 19
@AnonimoweMirkoWyznania nie da się jak chcesz faktycznie przerobić materiał na polibudzie. Taka mechanika to tam jeden przedmiot można pół roku przerabiać a jest np 10 na pół roku. Jeżeli ktoś ma czas to oszukuje albo ma farta prędzej niż jest geniuszem. Albo ludzie studiują kierunki gdzie nie ma nauki bo nikt od nich może wymagać... Piszę to jako wykładowca mechaniki...
@AnonimoweMirkoWyznania: pamiętam jak też tak robiłam, uczyłam się na polibudzie, pisałam ambitne programy i projekty, praca inż i mgr też trudna itd, a teraz widzę, że byłam debilem xd Średnia powyżej 4,5 a stypendium naukowe miałam przez dwa semestry i to było chyba 400 zł xd Trzeba było po prostu wcześniej zacząć pracować w zawodzie (ja dopiero po trzecim roku) i olać magisterkę. I mieć ten czas na życie studenckie ¯\_(ツ)_/¯
@AnonimoweMirkoWyznania: Ja podchodzilem na luzaku. Wystarczali mi jak bylem na wykladzie i sluchalem to wtedy bardzo duzo zapamietywalem. Gorzej jak nie moglem byc na wykladach bo robota czy inne chlanie. Laborki spoko, cwiczenia tez okay. Zawsze sa drugie terminy.