Wpis z mikrobloga

#exchange #office365 #microsoft #powerautomate

Tworzę dla klienta prosty system ticketowy, który będzie oparty o PowerAutomate Approvals. Flow wysyła do określonej osoby maila z prośbą o zaakceptowanie requestu, ale nie jest to actionable email - a powinien. Zgodnie z informacjami z dokumentacji, sprawdziłem konfigurację exchange i parametry ConnectorsActionableMessagesEnabled oraz SmtpActionableMessagesEnabled mam $true, ale mimo to, nadal nie działają actionable emails. Zauważyłem, że klient ma w mail flow ustawioną regułkę, która dodaje do treści maila ostrzeżenie o tym, że wiadomość pochodzi od nadawcy spoza organizacji. Zanim poproszę klienta o zrobienie exclude (duże korpo, musi być change request, pierdzielenie się z biurokracją...) wolę zapytać - orientujecie się, czy ta regułka w mail flow może powodować takie zachowanie? Technicznie rzecz biorąc, modyfikuje ona treść maila, więc może być tak, że rzeczywiście actionable emails nie będą się ładować.

Nie mam niestety jak tego sprawdzić, muszę ogarnąć swoje środowisko developerskie, bo mam taki sajgon tam, że szkoda gadać :D
  • 6
@jakis_login: A wyślij sam sobie zwykłego approvala tego wbudowanego - też nie przechodzi? W jaki sposób dochodzi mail? Po prostu jest pokrzaczony? na OWA tak samo się źle wyświetla?