Aktywne Wpisy
Kenjiy +11
Cześć wszystkim!
Mam taka sytuacje w zyciu ze moja narzeczona oznajmila mi wczoraj ze jedzie na wieczór panienski do Hiszpanii. Maja tam byc 5 dni i przez te dni cos tam pozwiedzac i poimorezowac. Z mojej strony nie chce sie zgodzić na ten wyjazd bo to wiadomo, kilka dziewczyn w obcym kraju to niebezpiecznie a dodatkowo wyłoży kupe pieniedzy na ten wyjadz (ma wyjść kolo 4k - 5k ze wszystkim a obecnie
Mam taka sytuacje w zyciu ze moja narzeczona oznajmila mi wczoraj ze jedzie na wieczór panienski do Hiszpanii. Maja tam byc 5 dni i przez te dni cos tam pozwiedzac i poimorezowac. Z mojej strony nie chce sie zgodzić na ten wyjazd bo to wiadomo, kilka dziewczyn w obcym kraju to niebezpiecznie a dodatkowo wyłoży kupe pieniedzy na ten wyjadz (ma wyjść kolo 4k - 5k ze wszystkim a obecnie
Doszedłem, że długa rurka wciąga paliwo, ale jak ono wpływa do zagłębienia to nie wiem.
Stamtąd wyciąga je krótsza rurka - z czarnym plastikiem w środku - co to za czarny plastik? Obraca się, ale nie wykręca. Nie da się go podważyć śrubokrętem. W środku otwór, z boku szczelinka - myślałem, że otworem paliwo spływa do zagłębienia, a boczną szczelinką jest wyciągane do dolotu, ale cała rurka ma siateczkę filtrującą (jak skuwka na długopisie).
Wydedukowałem, że jak przepustnica jest zamknięta to otworem, który widac na fot podciśnienie zasysa membranę, pokonując sprężynkę. Ale po co? Ta membrana nie wygląda jakby zatykała te dwa otworki w płytkim zagłębieniu, nie ma na niej śladu odbitego. Jeden z tych otworków z płytkiego zagłębienia połączony jest z otworkiem nad języczkiem z membrany - na języczku odbity ślad po otworku - jakby go zatykał.
#mechanikasamochodowa #mechanika #inzynieria #budowamaszyn
- silnik jest jednocylindrowy, wiec pulsacje podcisnienia w kolektorze ssacym sa bardzo duze
- pulsacje podcisnienia poruszaja membrane
- membrana + sprezynka + zaworku zwrotne wykonane też w tej membranie jako takie wystajniki tworzą pompke paliwa
- pompka poprzez rurke ssawna (plastikowa, długa z sitkiem na końcu) napełnia paliwem taką studzienkę
- ze studzienki paliwo pobierane jest
Pozostaje jakimś barwnikiem napełnić rurkę i obserwować gdzie się wydostaje.
Pierścienie zmieniłem, ale chyba niepotrzebnie - te stare miały identyczną szerokość.
@vincent38: Najlepiej patrzeć po szczelinie zamka pierścienia. Kiedyś w takim brigsie w którym ssało sobie brudne powietrze odmą zmierzyłem luz suwmiarką prawie 2mm. Po przymierzeniu nowych pierścieni nawet paznokcia by się nie wsadziło.
Bardziej dało sie zauważyć zmianę oleju z kosiarkowego na 10w40. Spróbuje w ogóle mineralnym zalać.
@vincent38: To separator oleju o ile o tym samym pudeleczku mówimy. Jak odkręcisz śrubki to tam widać też popychacze zaworów, jeżeli to silnik SV (bo były też chyba OHV większe briggsy)
Zatkałem drucikiem otwór w tej dyszy a w jasnej rurce wywierciłem otworek, żeby więcej powietrza wpadało.
Co do tej rurki to sobie przypomniałem że to rurka gaźnik > silnik pękła i nią ssało lewe powietrze z brudem.
wtedy regulacja dawki lpg będzie łatwa.