Wpis z mikrobloga

Czas się pożalić na egzystencję i kontakty społeczne.

Od jakiegoś czasu (mniej więcej 2 lat) rozpadają mi się stare, dobre znajomości. I nie ma w tym nic dziwnego, że moje drogi z niektórymi osobami się samowolnie rozchodzą, bo wszyscy się zmieniamy, rozwijamy i po prostu nie mamy już tak wiele wspólnego.

Moim problemem jest to, że nie przyciągam do siebie nikogo nowego xD

Od dwóch lat studiuję w dużym mieście, ale na studiach nie nawiązałam ciekawych relacji, bo nie identyfikuję się z osobami z mojego kierunku, to w większości przyszłe korposzczury. W tym momencie mam dosłownie wokół siebie kilka osób na krzyż i też nie jakiś bardzo bliskich, jedną przyjaciółkę z którą niedawno odnowiłam kontakt i niebieskiego. Wydaje mi się, że jestem w miarę normalną, przeciętną osobą, chociaż introwertyczną i nie mam w sobie zbytniej charyzmy, więc ciężko mi przyciągnąć czyjąś uwagę. Kiedyś było to zdecydowanie łatwiejsze. Teraz nawet kiedy kogoś spotykam i wydaje mi się, że nadajemy na samych falach to na jednym spotkaniu się kończy i nic poza tym - nawet jakieś rozmowy na Facebooku.

Już teraz czuję, że nie wszystkie moje potrzeby społeczne są zrealizowane, że o wielu rzeczach nie mam z kim porozmawiać, a to powoduje, że bardziej się w sobie zamykam, spada mi ogólna motywacja i wręcz się duszę z własną osobowością. Zawsze miałam z tym problem, bo wstydzę się odzywać do ludzi i wyrażać jakąś większą ekspresję. Rozważam zapisanie się na psychoterapię.


Koniec gównowpisu.

#gownowpis #logikarozowychpaskow
  • 27
@zjebzuzek: @Itun: Ja to jeszcze widzę na horyzoncie, że te które obecnie mam też się raczej rozpadną. Z niebieskim czasem lepiej, czasem gorzej. Ze znajomymi spotykam się na jakieś piwo, ale za niedługo oni też planują wyjechać, mają jakieś większe plany i o mnie zapomną. Taka smutna prawda.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0